Asi len málokto by vám povedal, že začiatky podnikania boli pre neho ľahké. Väčšinou sú totižto presným opakom. A rozhodne nemôžete očakávať, že po pár mesiacoch podnikania necháte všetko bežať „samé“ a vy si pôjdete oddýchnuť niekam do exotiky.
Ak chcete preraziť, napríklad s nejakým tovarom, pripravte sa, že sa v začiatkoch nezastavíte. A to aj v prípade, že nebudete mať kamennú predajňu, ale „len“ eshop. A keďže ešte nebudete mať nejaký kapitál z predajov, určite sa budete snažiť ušetriť, kde to len pôjde.
Napríklad pri vyzdvihovaní tovaru od dodávateľov ak budete mať cestu okolo a bude to pre vás výhodnejšie ako si nechať tovar posielať. V takom prípade rýchlo zistíte, na čo sú dobré kvalitné vaničky do kufra, keď v tom vašom budete stále prepravovať niečo, čo by ho bez vaničky rýchlo opotrebovalo.
Veľa začínajúcich podnikateľov si aj eshop marketing skúša robiť svojpomocne, aby nemuseli platiť za túto službu agentúre. Ak však nie ste náhodou aj marketingový špecialista, takýto postup nie je príliš vhodným riešením. Prečo? Aby ste z rozpočtu, ktorý ste si stanovili na online marketing, vyťažili maximum, potrebujete dokonale ovládať, ako fungujú jednotlivé formy online reklamy, ktoré sa eshopom ponúkajú. A samozrejme sledovať zmeny na jednotlivých platformách.
Ak toto neovládate a predsa len sa rozhodnete robiť si marketing na vlastnú päsť, je pravdepodobné, že len budete posielať svoje peniaze na cestu do neznáma. A táto cesta má často rovnaký efekt, ako by ste dané peniaze spálili.
Je tu ešte jeden dôvod, prečo nemá zmysel šetriť na profesionálnej správe online reklamných kampaní. Takto investované peniaze sa vám môžu pekne vrátiť, takže nemá zmysel s takouto investíciou otáľať.