Echoviny.sk – regionálne spravodajstvo | Regionálne správy | Hnúšťa | Tisovec | Revúca | Klenovec | Hrachovo | Kokava nad Rimavicou
Dátum Dnes je: 31. marca 2020

Kritické hlasy na adresu obecnej polície

24. mája 2015 | Komentáre: 16 |

Viacerí poslanci Obecného zastupiteľstva v Klenovci nie sú spokojní s prácou obecnej polície. Vychádzajú pritom z vlastných poznatkov, prípadne z podnetov od občanov. Klenovská obecná polícia má troch príslušníkov.

Ilustračné foto

„Veľa sťažností je na obecných policajtov. Týkajú sa toho, že nie sú tam, kde ich občania potrebujú. Keď majú problémy, tak sa nevedia obecným policajtom dovolať,“ vyjadrila sa pre Echoviny.sk poslankyňa Štefánia Dovalová. „Určite je viac poslancov, ktorí sú za to, aby sa ľudia v obecnej polícii vymenili. To nie je len o náčelníkovi. Je to o tom, že sú to Klenovčania a nemajú v obci rešpekt. Ono môžu to byť aj Klenovčania, ale keď obecní policajti nemajú rešpekt, tak je tá ich práca o ničom.“

„Už to nie je to, čo bolo predtým,“ povedal na margo činnosti obecnej polície klenovský poslanec Richard Bálint. „Sú nejakí pohodlní. Sú zamestnaní do 16.00 h, a to je koniec. Povedal som im, aby sa nehnevali, že nie som obecný policajt, ale svojmu šéfovi som k dispozícii 24 hodín denne. Nikto od nich napríklad nechce, aby v noci okolo jednej, alebo druhej išli niekde niečo riešiť. Ale stačí, že zdvihnú telefón a môžu napríklad ďalej informovať štátnu políciu. Riešení je viac, len treba chcieť. Keby bol za nimi vidieť nejaký výkon…Je dosť smiešne, keď sa za minulý rok vybralo na pokutách len 80 eur.“

Bálint zastáva názor, aby sa radšej investovalo do kvalitného kamerového systému a potom by sa mohla obecná polícia zrušiť.
„Zainvestovať do kamerového systému je jednorazová záležitosť, kým obecná polícia nás stojí každý rok veľké sumy. A ku kamerovému systému zriadiť trebárs chránenú dielňu, aby pri monitore sedel niekto. Keď obecní policajti neriešia problémy na námestí, alebo niekde inde, tak sa kamerovým záznamom dá dokázať nejaké to pochybenie.“

Starostka Klenovca Zlata Kaštanová povedala, že sa nedá hodnotiť celkovo práca obecnej polície. „Bolo by sa treba vyjadriť individuálne ku každému policajtovi. S niektorými som spokojná a s niektorými nie. Snažíme sa v spolupráci s nimi vylepšovať prácu obecnej polície. Aj do budúcnosti máme nejaké návrhy na zlepšenie jej práce.“ Ako dodala, zatiaľ by obecnú políciu nerušila.

Priestor na reakciu sme chceli poskytnúť aj náčelníkovi obecnej polície Vladimírovi Dovalovi. Ten najskôr povedal, že nemôže komunikovať, aby sme to skúsili v inom čase. Ale neskôr už mobil nedvíhal.

 

Podobné alebo súvisiace články:

Zdroj: Echoviny.sk


V rámci udržania slušnosti a dodržiavania zákonov SR je diskusia moderovaná. Po odoslaní Vášho príspevku ho potvrdí jeden z moderátorov diskusií okamžite, ako bude online a príspevok sa zobrazí ostatným užívateľom. Viac sa dozviete v sekcii „Pravidlá prispievania“.

DISKUSIA K ČLÁNKU
  1. Autor:  oto | 24. mája 2015 | 22:02 | 22:02

    Ktovie, koľko vybrali za rok na pokutách Hnúšťania a Tisovčania. 80 euríčok je biedne, alebo Klenovčania nerobia priestupky a všetko je v medziach zákona.?!

    [Reagovať]

  2. Autor:  občan | 25. mája 2015 | 20:25 | 20:25

    Som z Hnúšti, mám strašne veľa kamarátov a známych v Klenovci už od svojoch tínedžérskych čias, preto si osobne myslím, že náčelníkom Obecnej polície by sa mal stať Dušan Brádňan, a nech mi nikto nepovie, že ten „chlapec“ nemá rešpekt v obci a nevedel by si ku sebe s požehnaním Obecného zastupiteľstva postaviť partiu šikovných chlapcov. A pán Rišo Bálint mi je tiež kamarát, veľmi dobre pozná Dušana ako vhodného kandidáta na Náčelníka OP. Ale radšej ostanem v anonymite, aby som sa nemiešal do mimohnúšťanských vecí.

    [Reagovať]

    BREDO reagoval:

    tz si sa co yblaydnil vraj dusan bradnan najviac problemovi obcan

    [Reagovať]

  3. Autor:  resuscitator | 25. mája 2015 | 21:25 | 21:25

    áno… ja som tiež za Dušana Brádňana ako náčelníka a Mirka Brádňana ako člena obecnej polície alebo zástupcu náčelníka

    [Reagovať]

  4. Autor:  H.U.M.A.N.I.T.Y | 26. mája 2015 | 18:46 | 18:46

    Keď som si prečítal/a tento článok, tak som nevedel/a či sa mám smiať alebo plakať. Obecná polícia je v našej krásnej obci Klenovec už niekoľko rokov a doteraz ani jeden z vás členov obecného zastupiteľstva neprišiel s tým návrhom ju zrušiť alebo robiť v nej akékoľvek výmeny. Keď sa už len predsa zamýšľate, resp. VY to máte v pláne robiť zmeny tak potom na konkrétnu pozíciu vyhláste riadny konkurz kde podotýkam objektívne bez akýchkoľvek klamstiev alebo dopredu dohodnutých a vybraných kandidátov vyberie Vy. Je veľmi pozoruhodné, že tu padlo len tak z ničoho nič meno p.D. Brádňanského a p. M. Brádňanského, je to len náhoda, alebo akési vopred dohodnuté dohacovanie miest?
    Neobhajujem ani stranu obecnej polície, ani jej náčelníka, každý je len človek, a preto by sa asi p. Š. Dovalová a p. R. Bálint mali nad sebou zamyslieť a dať si ruku na srdce za akým účelom povedali svoje vyjadrenia a či by práve vyššie menovaní ľudia mohli popri svojej funkcii poslancov ešte dobrovoľne vykonávať funkciu obecnej polície až do neskorých nočných hodín, myslím si, že ani jeden s nich dvoch alebo ďalších poslancov by to nerobil a za tie peniaze, haha. Nikoho týmto neurážam ani neodsudzujem. Ale načo nám je obecná polícia, nový náčelník dajme tomu, že už si p. Kaštanová vybrala p. Brádňanského,pokiaľ nám v našej krásnučkej obci po každom zafúknutí jemného vetríka odídu pouličné lampy, ale hlavne, že námestie hýri toľkými lampami, ktoré pravdupovediac sú zbytočné, aj keď uznávam, nie je to chyba našej starostky.
    A čo sa týka výroku p. Bálinta,ale nech sa na mňa nikto nehnevá, neviem ako by on skákal a bol k dispozícii 24 hodín denne. Keď sa im to nepáči, tak im má obec stanoviť pracovnú dobu, namiesto svojich poslaneckých platov im doplatiť hodiny, ktoré majú robiť nadčas a bude. To nie je len sedieť na poslaneckej stoličke a „mudrovať“.
    Je to priam až smutné kam spejú obyvatelia obce Klenovec, že kvôli intrigám, riešeniu si svojich komplexov, dokážu zničiť osobnosť iného človeka, len preto, že sa to im nepáči. Ako je možné, aby o takýchto zásadných veciach rozhodovali akýsi ľudia v obecnom zastupiteľstve, ktorí dovolím si povedať vôbec nie sú objektívni, ale presadzujú si tu akési rodinkárstvo a robia tak ako je len im dobre, určite to nerobíte v mene občanov Klenovca. Je to nanajvýš hanba. Nechápem ako Klenovčania môžu niečo také trpieť. Vy tu ide hovoriť o výmene členov obecnej polície, ale ako by sa Vám p. Dovalová a p. Bálint páčilo, keby tak niekto povedal, že je potrebné trošku vymeniť poslancov Klenovca, lebo niektorí sú tam už dosť dlhhú dobu a nevidieť a nepočuť, že by niečo spravili.
    Kamerový systém? Wauuuu,a tým sa akože vyrieši čo? Na to, aby boli obyvatelia aspoň ako tak chránení pred vandalizmom a pred akými koľvek útokmi, by museli byť kamery osadení VŠADE!!!! A nie len na námestí alebo vybraných miestach. Tak trochu premýšľajte. Prečo radšej neprijmete viacej policajtov na skrátený úväzok a tým pádom by sa mohli striedať na smeny. Prvá skupina by mala službu od rána do poobedia a druhá od poobedia do večera. Nechápem dôvod prečo tu hneď útočíte na náčelníka polície. Koľko rokov predtým tu bol iný náčelník a za jeho éry bol stav aký a bolo dobre.
    Každý z nás by sa mal najprv pozrieť sám na seba a potom súdiť toho druhého.
    Pevne verím, že naša starostka Kaštanová, ktorú si ľudia zvolili preto, lebo verili, že je nezávislá, nekompromisná a bude ľudí viesť tým správnym smerom, nájde to správne a racionálne riešenie a nenechá sa strhnúť vlnou zlých nápadov svojich radcov, resp. poslancov. Verím v to, že tak ako nás pred pár mesiacmi svojimi srdečnými slovami žiadala o hlasy a o to, aby sme jej preukázali našu ochotu voliť ju, nám ona preukáže, že dokážeme v našej obci existovať bez akýchkoľvek intríg a podlostí. Prajem starostke a poslancom Klenovca pevné nervy a veľa šťastia. 🙂

    [Reagovať]

    Štefánia Dovalová reagoval:

    Pán/pani H.U.M.A.N.I.T.Y
    Za svojím vyhlásením, ktoré som povedala pre Echoviny si stojím. Vyjadrila som nielen svoj názor, ale aj názor iných občanov Klenovca.Neviem čo sa rozčuľujete, svoj názor si môže povedať každý,nie?
    A Vy milý pán/pani H.U.M.A.N.I.T.Y. môžete sedieť a plakať, alebo sa smiať nad tým článkom koľko len chcete, aj to je dovolené.Ja som tiež zamestnaná a okrem toho robím aj poslankyňu a predsedkyňu finančnej komisie, ale svojmu zamestnávateľovi musím tiež byť k dispozíci aj viac hodín ako osem. Ak by som pracovala len osem hodín a po pracovnej dobe odmietala nadriadenému zdvihnúť telefón, už dávno by so mnou rozviazal pracovný pomer. Mnohokrát cestujem do Rumunska a aj do Maďarska služobne a nie na osem hodím a musím to zvládať a pracovať.Ja nehovorím, že obecná polícia má robiť 24 hodín denne, ale mať službu pri telefóne, ak niekto bude potrebovať pomoc, to nie je až také zaťažujúce. A čo sa týka výmeny poslancov, kľudne ste sa mohol alebo mohla prihlásiť aj Vy, ak by Vás zvolili, mohli ste aj vy sedieť na poslaneckých stoličkách a múdrovať. Ja som sa prihlásila za poslankyňu preto, lebo chcem pomáhať občanom, keď ma oslovia,a myslím si, že sú so mnou spokojní, keď ma zvolili,(aj keď nie všetci), ale to nevadí, však nemôžme všetci každému byť sympatickí a každému vyhovieť. Ja prezentujem názor, že obecná polícia môže ostať, ale musia to byť ľudia, ktorí si vybudujú v Klenovci rešpekt a budú robiť všetko preto, aby bol v Klenovci poriadok. Môžu to byť aj ľudia, ktorí túto prácu vykonávajú, ale opakujem, musia si získať rešpekt a musia dbať na to, aby sa občania Klenovca nebáli chodiť po uliciach a ani po námestí. A keď to nedokážu zabezpečiť, tak je potrebné, aby tých, ktorí to nezvládnu, vymenili iní na základe výberového konania. A svoj poslanecký plat 20 EUR za zastupiteľstvo veľmi rada niekomu darujem, kto ma o to požiada, ale nehnevajte sa, prečo by som ich mala dávať obecnej polícii?

    [Reagovať]

    H.U.M.A.N.I.T.Y reagoval:

    Milá pani Š. Dovalová,

    áno máte pravdu v tom čo ste napísali, ale pokiaľ sa už prvýkrát stalo to, že OP si neplnila povinnosti a odmietla poskytnúť občanom pomoc, tak sa mali tieto kroky urobiť hneď. Rešpekt je dôležitý, a u členov polície to má byť na prvom mieste. To vám ja neberiem. V tom súhlasím, ale nebolo by lepšie nahradiť „lenivosť“ policajtov skôr za nezodpovednosť? To by bolo myslím si lepšie nie? To, že vy ste plne vyťažená, ale bohužiaľ nie je moja vina. Je to chyba zamestnávateľa, že vám ukladá také množstvo povinností( teraz dúfam toto budete chápať pozitívne, lebo ako vidím všetci beriete môj názor za akýsi negativizmus). Viete tu ide o to, že aká je pravdepodobnosť toho, že niekto z Hnúšte alebo okolia ako policajt bude mať rešpekt práve u niektorých našich spoluobčanoch? Tu sa chyba urobila už dávno, ešte skôr ako prišla súčasná starostka. Čo sa týka kandidovania na funkciu poslanca, tak to určite nepotrebujem, lebo musím riešiť množstvo iných vecí. Vyjadril/a som len svoj názor, vy ho môžete a nemusíte brať na vedomie. A ja sa tu nerozčuľujem, to zase nie. Určite si nebudem moje drahocenné nervy a zdravie ničiť len kvôli jednému článku a niekoľkým komentárom vystihujúcich názory občanov. Mne ide o to, aby keď ste pri moci a máte možnosť za nás občanov riešiť problémy, tak aby ste ich vyriešili rázne, správne a rýchlo. Myslím si, že rovnako ako to vidím ja čo sa deje s našou obcou to vidíte aj vy. Bezpečnosť je najdôležitejšia. A ešte čo sa týka vášho platu, tak prečo vám vadí, že by ste mali dať 20 eur niekomu, keď p. Bálintovi vadilo to, že sa vyzbieralo na pokutách iba 80 eur? Prepáčte, ale nie sme Hnúšťa, kde vyberajú pokuty za parkovanie atď. Nechápem prečo hneď keď niekto sa niekto vyjadrí k vašej či inej osobnosti si hneď myslíte, že vás človek kritizuje, lenže niekedy je dosť zarážajúce keď si človek prečíta vaše vyjadrenie a pritom si myslí, že vy by ste to nikdy nepovedali, lebo vás ma vyobrazeného v lepšom svetle. Aj keď neviem či ešte vôbec niečo písať k tejto téme, lebo každý z vás si vytrhne z mojích myšlienok iba to svoje a nikto nevidí tu podstatu, že na jednej strane súhlasím s tým čo riešite, ale na druhej strane vidím aj niečo iné. Budem sa opakovať, ani vás milá pani Š. Dovalová, ani p. R. Bálinta a ani samotnú starostku obce som nijako slovne neurazil/a, ani nič zlého som na vašu stránku nevyjadril/a. Skúste niekedy brať, povedzme „uštipačné názory“ občanov brať ako akýsi hnací motor, ktorý vám ma dodať ešte viacej sily a energie na boj so všetkým čo sa deje naokolo. Verím vám určite aj to, že len riešenie takýchto blbých komentárov vám uberá z energie. Prajem ešte pekný zvyšok dňa 🙂

    [Reagovať]

    Štefánia Dovalová reagoval:

    Ja sa neurážam a som rada keď mi niekto povie, čo robím nesprávne.Ale prečo mi vyčítate to, čo som povedala. Veď každý si može povedať svoj vlastný názor, alebo nie? Ja nemám nič proti OP ako súkromným osobám,ale musím povedať o ich práci to, čo mi povedia aj iní občania. Ja prezentujem názory aj druhých občanov, ktorí ma oslovia. A nemožem povedať pre Echoviny, že s OP sme všetci spokojní, keď to pravda nie je.Sú traja OP, ja nehovorím, že všetci traja sú leniví a nezodpovední, ale občania ich posudzujú ako celok. Ja som sa nevyjadrila že sú leniví, ale že nemajú rešpekt, čo je pravda. Za tieto slová sa nemožu na mňa hnevať, lebo ten rešpekt nemajú. A ešte ku komentáru náčelníka OP: nikto od Vás nechce aby ste sa stavali proti 30 podguráženým mladíkom, ale chceme aby ste zabezpečili v Klenovci pokoj, to je už na Vás ako to urobíte. ( možte zavolať aj štátnu políciuˇ- Vy musíte vedieť ako zabezpečiť pokoj a kľud v Klenovci, to je Vaša práca.Nepovedala som ani to, že sa OP musí zrušiť v Klenovci,povedala som, že to majú byť ľudia, ktorí budú mať rešpekt a s ktorými budú občania Klenovca spokojní.

    [Reagovať]

  5. Autor:  Richard Bálint | 26. mája 2015 | 22:27 | 22:27

    Vážený pán/pani H.U.M.A.N.I.T.Y.

    Skrývať sa za masku anonymity a písať neoverené fakty je ozaj jednoduché.
    Za svojím vyhlásením, ktoré bolo uverejnené na stránkach Echovín si stojím a je len reakciou na sťažnosti občanov, ktorými sa Obecné zastupiteľstvo zaoberalo na 27.zasadnutí dňa 5.6.2014 (uznesenie č.493/2014). Zdôrazňujem ešte raz, poslanci sa týmto problémom začali zaoberať až po sťažnostiach občanov a nie ako píšete Vy, z iniciatívy poslancov.
    Reagujete na ďalšieho diskutujúceho, ktorý zrejme z „recesie“ napísal mená dvoch občanov Klenovca ako príslušníkov obecnej polície. Asi preto, že prvý menovaný už v minulosti pôsobil v radoch Obecnej polície.
    Verím tomu, že príslušníci Obecnej polície dostanú riadne zaplatené za čas ktorý strávia v práci pri mimoriadnych akciách, ktoré si vyžadujú ich prítomnosť vo večerných hodinách (Klenovská rontouka, stavanie mája a podobné akcie). Takže neviem prečo píšete, citujem „či by práve vyššie menovaní ľudia mohli popri svojej funkcii poslancov ešte dobrovoľne vykonávať funkciu obecnej polície až do neskorých nočných hodín“.
    A čo sa týka mojej práce, určite viete o čom je tá moja, keď o nej viete tak veľa. Ale to len tak na okraj.
    To, že si nás občania Klenovca zvolili za svojich zástupcov nás zaväzuje k tomu, aby sme nad ich problémami nezatvárali oči, ale snažili sa ich riešiť.
    Členovia Obecnej polície sú platení z rozpočtu obce (ale to asi viete), takže každý občan má právo vedieť ako sa nakladá s obecnými financiami.
    Niektoré Vaše postrehy sú zaujímavé, ale bolo by rozumnejšie, aby ste ich predložili pani starostke alebo priamo Obecnému zastupiteľstvu. Každé zasadnutie poslaneckého zboru je zaznamenávané kamerovým záznamom a je zverejnené na internetovej stránke Klenovca. O Vašich návrhoch sa dozvedia aj občania Klenovca a Vy budete mať istotu, že ich poslanci a pani starostka budú riešiť. Alebo nemáte odvahu verejne prezentovať svoje názory, za ktorými si stojíte?

    S pozdravom Richard Bálint

    [Reagovať]

    H.U.M.A.N.I.T.Y reagoval:

    Som veľmi rád/a, že aspoň vy, p. R.Bálint sa zapájate takto priamo do siskusie. Pravdu máte v tom, že niekto len tak napísal konkrètne dva mená, ja to beriem, ale vždy keď niekto niekoho menuje, tak to určite možno nebolo tak. Ako ste teda uviedli, že tu boli sťažnosti na Obecnú políciu už v r.2014, tak prečo sa to rieši iba teraz? Viem, že na OZ sa musia riešiť a schvalovať aj iné obecné záležitosti, ale bezpečnosť by mala byť na prvom mieste. Anonymita, viete, nie je Klenovec ako býval. Sám môžete vedieť a vidieť ako si ľudia navzájom závidia, robia jeden druhému zle, ohovárajú, tak nevidím dôvod prečo vystupovať pod skutočným menom. Neberte to v zlom, ale myslím si, že som nijako neurazil/a vašu osobnosť, ale ani osobnosť p.starostky.
    Nahrávanie OZ chválim, lebo aspoň každý vidí, kto čo schválil, ako sa kto presadzuje v názoroch, klobúk dole, toto tu malo byť už niekoľko rokov pred tým.
    Viem, že OP je platená obcou, ale myslím si, že ani vám by dobre nepadlo keby sa nejaká osoba vyjadrila o vás, že ste lenivý a robíte iba do určitej pracovnej doby. Máte pravdu, že by mali robiť dlhšie, ja osobne som za to, aby mali službu min.do 23:00, lebo väčšina zločinov začína až po tej 22:00, pretože každý vtedy už pekne spí a nedáva pozor na majetok alebo iné. Verím v to, že spojíte sily a prídete s takým riešením, že každý zainteresovaný bude rád. Ďakujem 🙂

    [Reagovať]

  6. Autor:  iveta | 27. mája 2015 | 11:29 | 11:29

    To je uz co za argument? Ze vybrali len 80 eur na pokuty??
    Tak ide o bezpecnost obcanov alebo o naplnenie obecnej kasy?? Nechapem

    [Reagovať]

  7. Autor:  jan p. | 27. mája 2015 | 12:39 | 12:39

    H.U.M.A.N.I.T.Y – mudrovanie ti ide, ale bolo by dobre sa aspoň podpísať, lebo pri „pive“ ja každý hrdina, treba vystúpiť z tieňa a urobiť Klenovec lepším…

    [Reagovať]

    Humanity reagoval:

    Milý pán Ján P., pokiaľ Vy považujete slobodné vyjadrovanie názoru za mudrovanie, tak je to vaša vec. Myslím si, že Slovensko je ešte stále štát, v ktorom platí sloboda prejavu. Či niekto bude uvedené komentáre pod týmto článkom čítať, alebo nie, je každého osobná vec. Každý jeden čo si tento článok a naše komentáre prečíta, bude mať vlastný názor na prejednávanú záležitosť. Neviem o ako hrdinovi pri „pive“ tu rozprávate, pretože to či niekto napíše meno (Zuza, Mara, Anna, Jožka, Jana, Jano, Jožo, Fero, Peťo, Ďuro atď) určite neodkrýva rúško anonymity. Rovnako ako Vy, aj ja mám vlastný názor. Môžu byť rovnaké alebo tiež môžu byť rozdielne, to je úplne prirodzené. A vždy je lepšie vyjadriť aspoň nejaký názor ako tváriť sa, že sa nás daná vec netýka, nemyslíte?

    [Reagovať]

  8. Autor:  Vladimír Dovala | 27. mája 2015 | 17:08 | 17:08

    Vyjadrenie náčelníka Obecnej polícii Klenovec
    Pani poslankyňa Dovalová, čo sa týka rešpektu OP. V poriadku, nech sa skúsi niekto postaviť a vyriešiť hromadnú ruvačku skupiny 30 podgurážených mladíkov počas diskotéky, bez rešpektu. Postaviť sa hromadnej ruvačke rozvášnených podnapitých Rómov počas konania GMFS – rontovka, bez rešpektu. A v mnohých podobných prípadoch kde OP zasiahla, zriadila poriadok bez zranenia a zničenie majetku. Môžem vysloviť názor, že bez rešpektu, ktorý podľa poslankyni Dovalovej OP nemá by sa to iste nepodarilo dosiahnuť.
    Pri jednom zásahu počas diskotéky bol prítomný aj poslanec Bálint. Poslanec sa vyjadril zrušiť OP, pritom videl zákrok obecnej polície ktorá zabezpečila poriadok, zabránila zraneniu a zničeniu či už verejného alebo súkromného majetku. Neviem si predstaviť ako by uvedený zákrok zabezpečila a zariadila kamera.

    Čo sa týka služobného telefónu, nerozumiem o čom hovorí poslanec Bálin. V roku 2014 na zaspupiteľstve aj on odsúhlasil, že telefón OP bude na príme 24 hodín, čo sa dodržuje. I keď podľa mňa je to v rozpore so zákonom.

    Čo sa týka dispozície obecnej polície 24 hodín starostke obce. K uvedenému sa musí vyjadriť pani starostka Kaštanová. Nie som si vedomí, že by som pani starostke telefón nezdvihol hoci aj o pol noci. Niekoľko krát sa riešili pracovné záležitosti, problémy i mimo pracovnú dobu.

    Blokové pokuty, jedná sa o nepresný údaj. Za rok 2014 OP uložila pokuty vo výške 320 €. Nie je to zázrak, pri dnešnej chudobe a nezamestnanosti nie je divu. Som zástancom prevencie a až následne represie, či že uloženie pokuty. Obecná polícia Klenovec nie je zárobková organizácia, je poriadkový útvar obce Klenovec.

    Kamerový systém je dobrá pomoc pri prevencii, no kamera nám na zásah, či poskytnúť pomoc pravdepodobne nepobeží.

    Problémy, ktoré sa vyskytujú v obci, s pani starostkou Kaštanovou riešime, dá sa povedať priebežne za chodu, či už v práci i mimo nej. Naša spolupráca a komunikácia je na dobrej úrovni.

    Čo povedať záverom, je mnoho obcí a miest ktoré sú rozhodnuté obnoviť si, poprípade zriadiť obecnú či mestskú políciu. Samosprávy si uvedomujú dôležitosť ochrany verejného poriadku, zdravia, života a majetku svojich občanov a že sa nemôžu spoliehať iba na štátnu políciu. Z toho dôvodu sa zvyšuje tlak aj na policajtov obecnej polície v Klenovci. No uvedomme si fakt, traja obecný policajti Klenovec nespasia, nepokryjú služby 24 hodín. Je zvykom, v prípade ak obecná polícia v Klenovci neslúži, občania telefonujú na súkromné mobilné telefóny obecných policajtov. Aj takýmto spôsobom podávajú oznámenia, hľadajú radu, pomoc, či informáciu.
    Zahoďme za hlavu intrigy a ohováračky, neprinesú nikomu z nás pozitívny výsledok a hlavne nie našej obci Klenovec.

    [Reagovať]

  9. Autor:  Milan | 27. mája 2015 | 18:56 | 18:56

    „Pevne verím, že naša starostka Kaštanová, ktorú si ľudia zvolili preto, lebo verili, že je nezávislá, nekompromisná a bude ľudí viesť tým správnym smerom, nájde to správne a racionálne riešenie a nenechá sa strhnúť vlnou zlých nápadov svojich radcov“

    Starostka sama neviem nič , len je radcovia vedia a hlavne ten najväčší najmúdrejší jej zástupca, ktorý už nevie čo so sebou , jej radí nezmysly, len aby bol zaujímavý. V budúcich voľbách mu dajme všetci hlas, a sme v peknej r..i.
    Obecná polícia je dlhodobý probém v obci , kamerový systém problém nevyrieši, tak isto ani vymenovanie nového náčelníka, i keby sem prišli robiť obecných policajtov ľudia z iného mesta – dediny, zo začiatku by to určite klapalo, ale časom by sa vzťahy občanov s policajtmi tak isto zlepšili . Treba tak ako policajtov tak aj kamery a SAMOZREJME dvíhať telefóny.
    Obec má iné problémy dôležitejšie, ktoré treba riešiť a nie len klebetiť po fórach a kydať hnoj.
    Neviem či si spomínam dobre ale športová hala je nedokončená , mala byť dokončená ku koncu roka, hovrí sa že zateká nie sú tam poriadne okná, a podobne, obnova mškôlky, kupalisko v dezolátnom stave, , cigáni na námestí, a mnoho ďalsíh, inak aj dochádzka na obecnom urade je príšerná, ked tam idem raz za pol roka tak momentalne tu nie, a potom stretnem v meste ako ide s nakupom, je bordel v šade v klenovci ale obzvlášť.
    Treba začať páni panie polanci od seba a OU a potom začť kydať na zamestnancov na konci rebríčka.

    [Reagovať]

  10. Autor:  :-) | 29. mája 2015 | 10:02 | 10:02

    Pre obyvateľov obce by bol prínosom prehľad aktivít obecnej polície v rámci mesiaca resp. mesiacov, aby mali prehľad čo všetko sa rieši. Mohla by sa využiť či už obecná webová stránka, Infokanál alebo Klenovské noviny, podobne to funguje vo viacerých mestách. Viď. str. 6 „Výber z činnosti MsP“ http://lhradok.sk/pinterestlh/wp-content/uploads/2015/03/Apri%CC%81l-2015.pdf Služba polície nie je len o pokutách.

    Podobne v niektorých mestách má dennú službu jeden policajt a vo večerných a nočných hodinách 2 policajti. Bolo zvážiť aj túto alternatívu prac. doby.

    [Reagovať]

PRIDAŤ KOMENTÁR



* povinná položka

 znakov k dispozícii


POSLEDNÉ ČLÁNKY V KATEGÓRII
Facebook

Posledné komentáre
Reklama_x

autodielyonline24.sk

REKLAMA