Echoviny.sk – regionálne spravodajstvo | Regionálne správy | Hnúšťa | Tisovec | Revúca | Klenovec | Hrachovo | Kokava nad Rimavicou
Dátum Dnes je: 16. januára 2021

Gemerský sociálny podnik Klenovec

10. októbra 2010 | Komentáre: 39 |

Po medializovaných informáciách týkajúcich sa hospodárenia a nakladania s verejnými financiami v Gemerskom sociálnom podniku, okresná rada SDKÚ-DS na svojom ostatnom zasadnutí rezolútne odsúdila nezodpovedné konanie vedenia Gemerského sociálneho podniku a všetkých zainteresovaných pracovníkov, ktorí sa na nehospodárnom využívaní finančných prostriedkov podieľali.

http://www.pluska.sk/slovensko/politika/skandal-externisti-brali-za-hodinu-az-39-eur.html


ZDROJ: Okresná rada SDKÚ-DS

Podobné alebo súvisiace články:

Zdroj:


V rámci udržania slušnosti a dodržiavania zákonov SR je diskusia moderovaná. Po odoslaní Vášho príspevku ho potvrdí jeden z moderátorov diskusií okamžite, ako bude online a príspevok sa zobrazí ostatným užívateľom. Viac sa dozviete v sekcii „Pravidlá prispievania“.

DISKUSIA K ČLÁNKU
  1. Autor:  marec | 10. októbra 2010 | 11:03 | 11:03

    Je mi špatne ,keď mám ráno odniesť dieťa do MŠ a pani riaditeľka sa tvári ako nič.

    [Reagovať]

  2. Autor:  obcan | 10. októbra 2010 | 14:02 | 14:02

    Hamba Vam vsetkym! Najviac ma zarazilo meno Blazeny Hruskovej! Myslel som si o nej ako o byvalej ucitelke, ze je ferova! Je mi z VAS vsetkych zle!

    [Reagovať]

  3. Autor:  mima | 10. októbra 2010 | 20:17 | 20:17

    hanba hanba hanba, všetci tí, čo sú tam vymenovaní ako fiktívni by už na mieste ich nadriadených nemali zasadnúť na svoje miesto alebo z vlastnej slušnosti odstúpiť!!! teda žiadny riaditelia, učitelia, mali by si to odsedieť a všetko do centu vrátiť !!!

    [Reagovať]

    lenka ha reagoval:

    Štát živí tisíce lenivých nezamestnaných celé roky
    z odvodov a daní zamestnaných a živnostníkov.
    Asi tým našim zamestnaným ,vykričaným ani nestoja
    tie peniaze za to, že sú takto ponížený v médiách.
    Hurá!!!

    [Reagovať]

  4. Autor:  Mirka Kubka | 10. októbra 2010 | 22:52 | 22:52

    …tiez sa mi to cele nepaci – uz od zaciatku (co je asi viac ako dva roky dozadu), ale dala by som im vsetkym sancu ukazat, co v tom projekte vlastne (ne)robili…pretoze ten, kto robi a dosahuje k tomu primerane vysledky, ten nech ma…bojim sa vsak, ze opak je pravdou…:-(

    [Reagovať]

    Bittonh reagoval:

    S Vami sa nedá nesúhlasiť. Áno základná podmienka je, aby peniaze boli využívané účelne a dosahovali sa primerané výsledky a tieto boli kedykoľvek dokázateľné a preukázateľné. Inak „mysliaca“ väčšina hodí všetkých do jedného vreca, pričom je aj množstvo takých, ktorí do toho vreca nepatria a demotivuje ich to. A v konečnom dôsledku majú za svoju dobre, či perfektne odvetenú robotu, za ktorou sa skrýva veľa námahy, oveľa menšie, nazvime to požitky…

    [Reagovať]

    Mirka Kubka reagoval:

    Najprv ste napisali, ze nesuhlasite a daslou vetou ste to vyvratili :-)Zvysok komentara bol o nicom inom, ako som pisala ja, ale v podstate suhlasim…

    [Reagovať]

    Bitonh reagoval:

    No, stačí si to pozorne ešte raz prečítať. A žiadny nesúhlas tam nie je, iba podpora vášho názoru.

    [Reagovať]

    MirkaKubka reagoval:

    Aha 🙂 Bolo vela hodin…namiesto „neda sa nesuhlasit“ som citala „neda sa suhlasit“ 🙂 Ospravedlnujem sa…

    [Reagovať]

  5. Autor:  Ondal | 10. októbra 2010 | 23:08 | 23:08

    Čo k tomu dodať.Je potrebná zmena ľudí či už v Klenovci,Tisovci alebo v Hnúšti.Je na to príležitosť a možnosť si vybrať.Verím že to budú mladí ľudia a nie staré štruktúry.Ta neviem či ňe hejjj…

    [Reagovať]

  6. Autor:  hnedak | 10. októbra 2010 | 23:34 | 23:34

    aka hanba?kto vie ten vie a kto ne tak zavidi,takimto ludom patri svet.pa

    [Reagovať]

    Dudko reagoval:

    Tak to by som nepovedal to bol cisty tunel spraveny a ten co vie pojde sediet najmenej na 10 rokovb a to by som prial vsetkym zucastnenym:-)

    [Reagovať]

  7. Autor:  janko | 11. októbra 2010 | 8:16 | 8:16

    Zase ste podlahli neuplnym informaciam. Je pravda ze spominany ludia tam pracovali ale za niekolko nasobne nizsie sumy ako je uvedene. a neboli to peniaze vyplacane za nic nerobenie vsetko si museli odpracovat ako kazdy iny pracovnik.

    [Reagovať]

    janka reagoval:

    Uveď nejaké príklady tej práce. Ku každému uveď za čo dostali odmeny.

    [Reagovať]

    MirkaKubka reagoval:

    presne tak…problemom ani tak nie su odmeny, ale to, co vlastne za ne robili – kedze viaceri z nich ani nevedeli povedat, co bolo ich naplnou prace…a este k tomu tolko externych ludi, ked tam bol manazment…

    [Reagovať]

    január reagoval:

    ako mohli niečo robiť, keď boli fiktívni – to znamená – len na papieri !!! robota žiadne ale peniaze áno, aj keď ako tvrdíš bolo to málo, ale aj to málo keď dáš dokopy dáva dosť !!!

    [Reagovať]

  8. Autor:  David Copperfield | 11. októbra 2010 | 10:30 | 10:30

    Jasnéé, za 40 eur na hodinu.

    [Reagovať]

    jano reagoval:

    Noviny napisu vzdy len tu najvyssu taxu ale 40 euri tu cenu maju len ty najvyssi mozno najblizsi a ostatny co mali 11 euri sa vezu s tymi v jednom vreci..ved mlada studentka si zarobi na prekladoch 6 euri na hodinu pre normalnu firmu.

    [Reagovať]

  9. Autor:  ten | 11. októbra 2010 | 11:21 | 11:21

    To je všetko dôsledok toho že v tejto banánovej republike si vyvolení ľudia môžu dovoliť všetko.Je to až do neba volajúce,že takéto veci si môžu ľudia dovoliť v takom regióne ktorý ma najväčšiu nezamestnanosť v rámci republiky.V prvom rade by sa bolo spýtať p.Stieranku podľa akých kritérií robil nábor pracovníkov do jednotlivých pozícií či to bola nejaká obálka a či polka prasaťa a pod…Pretože som tam osobne bol a hneď v prvrj miestnosti nám všetkých 7 alebo 8 pracov.pri počítačoch ktorý sa na nich hrali alebo mailovali svorne tvrdili že tam miesta nie sú a ani nebudú len pre vyvolených a kamarátov p.riaditeľa ,ktorý sa stále tváril,že ani vodu nevie zamútiť a pritom klamal až sa mu z úst prášilo.A ešte jedna úvaha k p.Kyseľovi.Prečo asi odišiel z mestského úradu v Hnúšti z dobre plat. a tepl. miesta do Klenovca/žeby za tým boli peniaze a dovolenka s celou rodinou do Grécka/.Avôbec by ma neprekvapilo keby znovu dostal miesto na MÚ po voľbách lebo takých čo nič nerobia treba všade.

    [Reagovať]

    január reagoval:

    túto otázku si dali viacerí… odpoveď: peniaze, to je jasné…
    veru a bola nielen dovolenka, mal by žiť zo sociálnej podpory, či by to dokázal, koľkí ľudia žijú z pár drobných a žijú a jemu sa málilo,ale to nielen jemu,čo tam napríklad robil Lebeda a jeho syn???

    [Reagovať]

    Dudko reagoval:

    Hmmm zaujimalo by ma ze skade mas tolko info o prtacovnikoch a nepovedal by som ze tam ty ludia nic nerobili. to si treba najprv odskusat.

    [Reagovať]

  10. Autor:  xxx | 11. októbra 2010 | 14:58 | 14:58

    je to škandál najväčšieho kalibru, preto si to konečne uvedomme a ľudí ako je p. Struhár a jeho družina už nepodporme na voľbách.

    [Reagovať]

    ivo reagoval:

    Najhoršie je že tieto osoby sa stále tvária akoby nič a chodia pokojne okolo nás a ešte aj kandidujú!!! Sociálny podnik skrachoval pre neschopný manažment a nenasytnú skupinu ľudí okolo predsedu Smeru (Struhára)!!!

    [Reagovať]

    bohus reagoval:

    Nie som ziadny zastanca, a v podstate mi to je jedno, ale p Struhar sa do chodu ani nic co sa tykalo socialneho podniku nestaral. To je praca uplne inych ludi.

    [Reagovať]

    Dudko reagoval:

    bohusko tak to mas riadne milne informacie pretoze bez p. Strauhara by nikdy nevznikol socialny podnik

    [Reagovať]

    bohus reagoval:

    To ano pri tom pomoholl ale potom sa uz do toho nestaral.

    [Reagovať]

    janko reagoval:

    jasne ze nie len si tam dosadil synatora ktori akoze tam pracuje v pozicii nejakeho riaditela 😀
    ako vazeny je to jednoduche je umenie rozdrbat necelych 100 mega za dva roky a este ho stihnut aj zadlzit to je fakt vykon 😀

    [Reagovať]

    janko reagoval:

    100 mega? ved ich nebola ani polovica. takto vznikaju milne informacie.

    [Reagovať]

    robin reagoval:

    no tak jeho syn tam bol vedúci vzdelávania tak asi nemáš oči ked tvrdíš že starosta do toho nezasahoval už len to že ako sa tam dostal a rovno na vedúceho…. myslím že min. v Klenovci by sa našlo 10 kvalifikovanejších ludí ako je on ale dostal to on…..

    [Reagovať]

    Bittonh reagoval:

    Aj keď v sociálnom podniku sú vymenovaní ľudia z regiónu, ako vždy hlavný podiel na naplnenom a nerentabilnom válove iste nemali, lebo inak by pravdepodobne prepieraní na verejnosti neboli. Je potrebné si uvedomiť, že tieto malé ryby tvoria iba krovie a v celom meradle slúžia iba ako karikatúra celospoločenských pomerov a „podmienok“ pre záchrancov a spasiteľov ľudu, ktorí majú neskutočne ľahké podmienky na presadzovanie svojich zámerov „v prospech občanov“. No áno aj oni sú občania. Jednoducho politici nie sú pod tlakom morálky, verejnej mienky a kontroly. A ako už povedali múdrejšie hlavy, politici budú robiť vo verejnom záujme iba toľko do akej miery ich k tomu verejnosť, teda ja, ty, vy…donúti. A samozrejme toľko, na koľko majú – ako aj kdekoľvek inde v práci, odborné, ľudské, organizačné, morálne…a iné predpoklady. Samozrejme poriadok si musí urobiť každý doma a potom ďalej. Je jednoznačné, že nie je dôvod prenechávať riadenie a rozvoj v rukách ľudí, ktorí sú schopní takýchto paškvilov…ale nie sú v tom samy. Problém je v myslení a vybudovanej mentalite väčšiny Slovákov, inak by k takýmto a oveľa väčším mrhaniam verejných, teda aj mojich peňazí nedochádzalo. Je načase,aby ľudia začali hodnotiť ľudí, hlavne vo verejnej sfére, ale aj všade inde, na základe toho, čo skutočne pre nich robia a urobili a posudzovali bez zaslepenosti, nenávisti a ničím nepodložených sympatií a antipatií…ale k tomu je potrebné, aby o tom čo sa deje niečo vedeli, snažili sa dozvedieť, reálne hodnotili a využívali svoje malé možnosti na ovplyvnenie situácie a toho kam smeruje…Uvidíme po voľbách!
    PS: Ešte, že sa Klenovcu nepodarilo kúpiť bývalé ZŤS v RS.

    [Reagovať]

    jozko reagoval:

    Ešte, že sa Klenovcu nepodarilo kúpiť bývalé ZŤS v RS??? ako daleko vidis? na spicku svojho nosa? preboha ved to su stratene pracovne pozicie, ktorych je uz aj tak unas velmi malo.

    [Reagovať]

    xxx reagoval:

    prd sa do toho rozumieš jozko, to by bolo ďalšie zadĺženie pre Klenovec. Bol to ďalši krátkodobý tunel…

    [Reagovať]

    Bittonh reagoval:

    Rád si rozšírim, či predĺžim svoj dohľad, či rozhľad. Koľko pracovných príležitostí to malo priniesť?

    [Reagovať]

    Bittonh reagoval:

    Akosi sa mi nedarí dosiahnuť osvietenie a dohliadnuť ďalej bez okuliarov, lebo by mi pomohlo, keby som dostal odpoveď na jednu zo základných otázok. Čo? Je nejasná? Zopakujem:“Koľko pracovných miest malo byť vytvorených?“

    [Reagovať]

    Anka reagoval:

    50 miest bolo vytvorených , postupnom času až 250 pracovných miest.

    [Reagovať]

    Bittonh reagoval:

    Jasné! Kľudne sa môžem opýtať aj pasúceho sa osla. Výsledok bude rovnaký – žiadna odpoveď! Nevadí ak neodpovedá niekto, kto je za nickom, ale je bežná prax, že na otázky neodpovedajú a pochybnosti nevyvracajú tí, ktorí by mali – pôsobia vo verejných funkciách a tým by malo byť splnené, že odpovedanie na konkrétne otázky týkajúce sa verejných vecí by malo byť samozremosťou aj bez povinnosti. Ak je niekto za nickom, pomôže mu to, aby ostatní nevedeli kto je, ale nepomôže ochrániť pred tým, čo je. Samozrejme ak svoje názory berie vážne…Iba nechápem, načo sa niekto vyjadruje, keď potom sa musím prikloniť k xxx. Ich znalosti a schopnosti zrejme ničomu nepomôžu, ale pomôžu ľuďom a pomerom, ktoré sa nedajú nazvať demokratické.

    [Reagovať]

    Anka reagoval:

    Vaše vyjadrenia a názory sledujem a čítam veľmi pozorne a veľmi rada by som sa k ním vyjadrila, ale ešte nie je čas. A ja anonymne sa k danej problematike nevyjadrujem.Okrem iného vaše názory a dedukcie sú trefné.Musím obhájiť Mgr.Hruškovú a zastať sa jej , lebo nás tam bolo viac naivných s dobrým cieľom a myšlienkou tohoto projektu. No bohužiaľ akosi sme pozabudli na mentalitu Slovákov a mentalitu ľudí tohoto regiónu.

    [Reagovať]

  11. Autor:  Aladar | 12. októbra 2010 | 13:34 | 13:34

    Tak čo je veľa- to je veľa. . .
    Do neba a oči bijúce excesy „bývalých komunistov“ typu Struhár a Lebeda.Viac sa zaujímajte o veci verejné! Chodte volit! Kontrolijte ich na každom kroku! Nedovolte aby robili to čo robia!!! A pozor nielen pán Struhár ale aj Lebeda už tu majú nástupcu.Nezabudnite ich voliť. Lebedu seniora a juniora v jednom vreci…však oni Vám zaistia svetlúbudúcnosť. Hor sa do volieb!

    [Reagovať]

  12. Autor:  nela | 13. októbra 2010 | 20:25 | 20:25

    Klenovčania, zobuďte sa! Voľby sú pred dverami, vy sa rozhodujete, kto (ne)bude obhajovať Vaše záujmy. A ak znova vyhrajú tie isté tváre, potom nenariekajte. Klenovec potrebuje oživenie. A začať by sa malo od OÚ..

    [Reagovať]

PRIDAŤ KOMENTÁR



* povinná položka

 znakov k dispozícii


POSLEDNÉ ČLÁNKY V KATEGÓRII
Facebook

Posledné komentáre
Reklama_x

REKLAMA