Reklamné predmety sú obľúbeným nástrojom marketingu, ktorý firmy rôznych veľkostí často využívajú na zvýšenie povedomia o svojej značke, produktoch a službách. Tieto darčeky hrajú kľúčovú úlohu v udržovaní pozitívneho vzťahu s klientami. Aj keď by sa mohlo zdať, že existujú dôležitejšie oblasti na investíciu, nemal by sa vplyv týchto malých predmetov prehliadať. Moment, kedy darujete reklamný predmet, sa totižto stane pozitívnym zážitkom, ktorý si ľudia budú dlho pamätať a spoja si ho s pozitívnymi pocitmi voči vašej firme či značke.
Tieto darčeky môžu byť jednoduché ako perá, bloky, hrnčeky a kancelárske potreby, alebo aj praktické ako reklamná kozmetika, elektronika, potreby do domácnosti, kuchyne a mnoho ďalšieho. V tomto článku sa dozviete viac o tom, čo presne reklamné predmety sú, akú hrajú úlohu a prečo by nemali byť zabúdané v rámci vašej marketingovej stratégie.
Čo sú reklamné predmety?
Najčastejšie ide o menšie aj väčšie predmety, ktoré na sebe majú logo alebo slogan firmy. Reklamné predmety sa používajú na to, aby pomohli firme v marketingu, predaji a reklame. Využívajú sa na hromadnú distribúciu klientom, zamestnancom alebo širšej verejnosti na veľtrhoch, prednáškach a pod a slúžia na posilnenie povedomia o značke.
Prečo investovať do reklamných predmetov?
Reklamné predmety sú kľúčovým prvkom pre úspešnú propagáciu firmy. Bez efektívnej reklamy by bolo ťažké upútať pozornosť zákazníkov. Ako teda reklamné predmety konkrétnejšie pomáhajú v propagácii?
Zvýšenie povedomia o značke
Darčekové predmety s logom či sloganom veľmi efektívne zvyšujú povedomie o vašej značke. Ak zákazník či partner obdrží pekný a užitočný propagačný predmet, je veľmi pravdepodobné, že si vašu značku a produkty zapamätá. Mimo to navyše tieto predmety používajú a nosia na verejnosti, čo môže pomôcť odhaliť vašu značku širšiemu publiku.
Odlíšenie značky
V oblasti reklamných predmetoch znamená "odlíšenie sa od konkurencie" schopnosť vytvoriť výnimočné a praktické produkty, ktoré zanechajú u zákazníkov pozitívny dojem a predstavia osobnosť a hodnoty vašej značky. Ak dokážete prísť s reklamnými predmetmi, ktoré sú originálne a nezvyčajné, budú mať väčšiu šancu na to, že si ich zákazníci zapamätajú. Unikátnosť môže zákazníkov zaujať a motivovať ich k interakcii s vašou značkou.
Zvýšenie lojality
Reklamné predmety majú schopnosť zvýšiť vernosť zákazníkov. Keď klient obdrží bezplatný darček, zvyšuje sa pravdepodobnosť, že si bude spoločnosť viac vážiť a toto gesto ocení. Tým dochádza k upevneniu vzťahu medzi zákazníkom a značkou, čo môže viesť k opakovaným nákupom a dlhodobejšiemu vzťahu.
Nákladovo efektívne
Okrem toho môžu byť reklamné predmety cenovo efektívnym spôsobom propagácie značky. Je možné ich vyrábať vo veľkom množstve a často majú nižšie náklady ako iné formy marketingu, ako sú televízne reklamy alebo billboardy. Ďalšou výhodou je, že náklady na reklamné predmety do hodnoty 20 EUR za kus je možné zahrnúť do nákladov firmy.
Obľúbené firemné darčeky
Interné (zamestnanecké) produkty
Keď klientovi dáte pero alebo blok, tak sa asi nadšenej odozvy úplne nedočkáte. Tieto predmety spadajú do kategórie prevádzkových a pracovných potrieb, ktoré sa často berú ako samozrejmé. Rozdávajú sa skôr z čisto praktických dôvodov zamestnancom a pod. Patria sem:
Zákaznícke darčeky a balíčky
Darčeky pre zákazníkov sú už niečo viac, ako iba obyčajný predmet do kancelárie. Ide o výraz úcty voči obdarovanému nielen darom samotným, ale aj aktom predania. Najčastejšie sem patria:
Široký výber reklamných a darčekových predmetov nájdete v e-shope www.promodarceky.sk. Radi vám poradíme s výberom a tlačou.