Máte problémy s nastavením reklám? Nedarí sa vám zhotoviť webstránku podľa vašich predstáv? Práve na to tu je digitálna marketingová agentúra, ktorá vám pomôže nakopnúť váš biznis a dokáže vám prilákať mnoho nových zákazníkov.
Ako si ju správne vybrať?
Na svete je mnoho digitálnych marketingových agentúr, ktoré ponúkajú služby svojim klientom. Avšak, môže to byť problémom napríklad aj pre vás. Existuje sedem znakov, aké by mala mať marketingová agentúra.
Určite, ak budete vyberať marketingovú agentúru, si všimnite, aké portfólio má agentúra. Je to dôležité z hľadiska toho, že zistíte, aké skúsenosti má marketingová agentúra za sebou. Ďalej si všímajte, aké ocenenia získala marketingová agentúra, alebo jej členovia. Nezabudnite ani na “skontrolovanie” ich webstránky.
Na ktorých sociálnych sieťach zverejňovať reklamu?
Aj na túto otázku by vám dobrá marketingová agentúra mala vedieť odpovedať. Keď sa pozrieme na Slovensko, najpopulárnejšou sociálnou sieťou je, podľa očakávaní, Facebook. Mesačne ho navštevuje 2,7 milióna ľudí. Ani YouTube veľmi nezaostáva za fenoménom dnešnej doby. Naň chodí mesačne 2,4 milióna ľudí. Prvú trojku uzatvára Instagram, na ktorý mesačne príde 1,2 milióna ľudí.
Druhy marketingu
Digitálny marketing má množstvo foriem. Jedným zo spôsobov, ako sa zviditeľniť na internete sú spomínané sociálne médiá. Rovnako dôležitý je aj e-mail marketing, ktorý slúži hlavne na zasielanie newsletterov. Netreba zabúdať ani na vlastný blog, na ktorom môžete postovať vaše nápady a postrehy. Rovnako dôležitý je aj SEO marketing, ktorý vám pomôže dostať sa vo vyhľadávaní Google na vyššie priečky.