Ak ste len krôčik od vytvorenia vášho vlastného eshopu, cez ktorý budete predávať produkty, existuje pár vecí, na ktoré by ste nemali zabudnúť. Pochopiteľne, okrem samotnej tvorby eshopu.
Musíte vedieť tovar nielen predať, ale aj doručiť
Jednou z týchto vecí je mať vyriešenú prepravu tovaru. Veď hádam ste nevytvárali eshop kvôli tomu, aby si vaši zákazníci chodili pre objednávky osobne. To ste rovno mohli mať kamennú predajňu.
Poslať tovar priamo zákazníkovi je základnou možnosťou každého eshopu. Na posielanie balíkov môžete využiť služby pošty, či niektorej z kuriérskych spoločností, ktoré vedia doručiť balík zákazníkovi rovno domov. I keď treba podotknúť, že do určitej miery ponúka túto službu aj pošta.
V posledných rokoch sa populárnou možnosťou posielania tovaru stala aj možnosť využiť sieť rôznych prevádzok slúžiacich ako výdajne miesta. Zákazník tak nemusí riešiť, či bude v čase doručovania kuriérom k dispozícii na zadanej adrese a zároveň sa vyhne aj dlhým radom na pošte.
Návštevnosť pôjde strmo hore
Aby ste však mali aj komu predávať, potrebujú o vás ľudia vedieť. A čo je vhodnejšou formou reklamy pre eshopy ako najpopulárnejší internetový vyhľadávač, Google? Máte pravdu, nič.
Vďaka dobre nastavenej Google reklame získate nielen nárast návštevnosti na vašom eshope, ale aj nárast predajov, keďže väčšie množstvo ľudí, ktorí navštívia váš eshop, prirodzene zvyšuje šancu, že niekto sa „dopracuje“ až k objednávke. Výhodou takejto reklamy je aj to, že sa dá presne cieliť na konkrétne skupiny používateľov Googlu a tak sa vaša reklama dostane k tým ľuďom, pri ktorých je väčšia šanca, že ich skutočne zaujme.
Ak máte naopak problém, že váš eshop je síce často navštevovaný, ale veľa ľudí nedokončí nákup, s týmto vám môže pomôcť remarketing. Vďaka tomu sa budú reklamy na váš eshop zobrazovať ľuďom, ktorí na vašom eshope nedokončili nákup, ale aj tým, ktorí u vás už nakúpili, ale radi by ste im predali ďalší produkt.
Zdroj obrázka:
Autor: Jag_cz / Shutterstock.com