Dobrý imidž je dôležitý pre každú firmu. Predsa len sa ľahšie získavajú zákazky ak firma pôsobí na ľudí profesionálne a spoľahlivo. A samozrejme, nemôže ostať len pri pôsobení, musí aj naozaj byť profesionálnou a spoľahlivou.
To platí aj pre vhodnú formu prezentácie. Vytvoriť si firemný účet na sociálnej sieti je jednoduché, ale firemný web pôsobí podstatne profesionálnejšie. A aby firma za fungovanie webu len neplatila, ale slúžil jej aj na prilákanie nových zákazníkov, je dôležité mať dobrú SEO optimalizáciu pre vyhľadávače.
Takto sa totiž označuje súbor postupov a techník, ktorých cieľom je dostať firemný web na najvyššie priečky v neplatenej časti internetových vyhľadávačov. Určite totiž aj podľa seba viete, že keď niečo hľadáte na internete, zaujíma vás len prvých pár výsledkov, ktoré vám internetový vyhľadávač nájde. Maximálne celá prvá strana. Tí, ktorí sú ďalej, majú skrátka oveľa nižšiu šancu, že si niekto na ich web klikne.
Niekto by však mohol namietať, že dobrý marketing ešte neznamená, že to, čo firma ponúka, je rovnako dobré. Preto príde vhod mať „podložené“ to, že firme na kvalite záleží. Na to môže poslúžiť ISO 9001, inak nazývaný aj certifikát kvality.
Ten je akými základným ISO certifikátom, i keď samozrejme, každý z nich vypovedá o niečom inom. ISO 9001 však najviac zaujíma zákazníkov firmy, keďže hovorí o tom, čo firma robí preto, aby zabezpečila, že jej produkty a služby vyhovujú všetkým požiadavkám zákazníka.
Aj keď ISO 9001 necertifikuje produkt samotný, dalo by sa povedať, že je určitou „známkou“ kvality. Keď sa totižto zákazník obráti na firmu, ktorá získala tento certifikát, má určite záruky, že firma pre splnenie jeho požiadaviek naozaj niečo robí.