Mať svoj web na popredných priečkach v internetových vyhľadávačoch by malo byť jedným z marketingových cieľov akéhokoľvek podnikateľa. V súčasnosti totižto trávime online množstvo času a mať v tomto priestore zmienku o svojom podnikaní je naozaj výhodné.
SEO je naozaj pre každého
A samozrejme, tá zmienka by nemala byť niekde „zahrabaná“ na desiatej strane výsledkov vyhľadávania. Dokonca aj na druhú stranu zablúdi len málokto. Preto by vašim cieľom mala byť prvá strana a čím vyššia pozícia, tým lepšie.
A je pritom jedno, či ste malý podnikateľ, ktorý ručne vyrába kožené pánske tašky, alebo veľká medzinárodná firma. Z toho, že vás bude na internete „vidieť“ vyťažíte za každých okolností. S dobrou SEO optimalizáciou vášho webu tak nikdy nespravíte krok vedľa. Dávame však dôraz na slovo „dobrou“.
Nechajte si zanalyzovať váš web. Odhalíte tak chyby, ktoré môžu brániť účinnej optimalizácii
A okrem toho, že agentúra, ktorá vám bude robiť SEO, musí dobre vedieť, čo robí, je na začiatku potrebná aj detailná SEO analýza vášho webu. Algoritmy Googlu totižto bývajú neúprosné a aj keď niektoré technické chyby niet vidno „voľným okom“, Googlu neuniknú.
Aké sú časté chyby, ktoré zabraňujú účinnej optimalizácií? Môže to byť nedostatok obsahu, zlá štruktúra webu, nevhodne zvolené kľúčové slová, či nepriechodný zdrojový kód. Nemusíte sa však báť, žeby vám niečo z tohto bránilo v začatí optimalizácie. Práve pre takéto prípady je potrebná dôkladná analýza. Chyby sa pri nej identifikujú a pred začatím optimalizácie sa odstránia.
Následne sa už môže začať so samotným linkbuildingom. A čo je najdôležitejšie v tejto fáze? Trpezlivosť. SEO optimalizácia je totižto dlhodobý proces a prvé výsledky uvidíte približne po dvoch mesiacoch. Ak však vydržíte, rozhodne sa vám trpezlivosť vyplatí.
Zdroj obrázka:
Autor: winui / Shutterstock.com