Echoviny.sk – regionálne spravodajstvo | Regionálne správy | Hnúšťa | Tisovec | Revúca | Klenovec | Hrachovo | Kokava nad Rimavicou
Dátum Dnes je: 16. decembra 2018

Kamoďa bude súperiť o kreslo hnúšťanského primátora

22. septembra 2010 | Komentáre: 107 |

Na funkciu primátora mesta Hnúšťa si robí zálusk Ján Kamoďa. Tento vysokoškolský učiteľ je prvým oficiálne známym protikandidátom súčasného hnúšťanského primátora Michala Bagačku. „Som definitívne rozhodnutý kandidovať na post primátora,“ povedal dnes pre Echoviny.sk Kamoďa. Dodal, že sa o priazeň voličov bude uchádzať ako nezávislý kandidát a v zmysle zákona už má aj dostatočný počet podpisov voličov.

„Som presvedčený, že je potrebná zmena na poste primátora aj preto, že v samospráve je optimálne funkčné obdobie v dvoch cykloch,“ vyhlásil Ján Kamoďa.

Komunálne voľby sa uskutočnia v sobotu 27. novembra. Kandidátne  listiny je potrebné predložiť do 3. októbra.

Zdroj: Echoviny.sk

Podobné alebo súvisiace články:

Zdroj:

V rámci udržania slušnosti a dodržiavania zákonov SR je diskusia moderovaná. Po odoslaní Vášho príspevku ho potvrdí jeden z moderátorov diskusií okamžite, ako bude online a príspevok sa zobrazí ostatným užívateľom. Viac sa dozviete v sekcii „Publikačné pravidlá“.

DISKUSIA K ČLÁNKU
  1. Autor:  sumo | 22. septembra 2010 | 20:13 | 20:13

    Tak len toto tu treba! … . 🙁 . Primátor Bagačka by mal dokončiť rozbehnuté a začaté projekty a dva volebné obdobia sú niekedy málo. Držím mu úprimne palce, aby tam ostal aj tretie funkčné obdobie. Toto mesto v momentálnej fáze a vývoji nepotrebuje výmenu na poste primátora. Je to však vec názoru, uvidíme … .

    [Reagovať]

    ivana reagoval:

    vo vyvoji? nehvevajte sa, ale asi ste neboli v inom meste ako hnusta tam to totiž vypada inak.takze vymena postu je urcite na mieste

    [Reagovať]

    Rembrant reagoval:

    Tiež si myslím, že ste neboli ďalej od Hnúšte a okrem toho máte predstavu, ako by mal primátor mesta vyzerať?. Mal by to byť človek energický, rozhodný, s organizačnými schopnosťami, ktorému to myslí a ktorý sa nenechá manipulovať, alebo ovplyňovať ľuďmi, ktorí keď niečo povedia, račej by mali mlčať a ktorí sú uveličení svojou dôležitosťou a nenahraditeľnosťou, pričom disponujú akurát priemernými až podpriemernými schopnosťami, o spôsobe ich myslenia nehovoriac.
    Naozaj si myslíte že „náš Miško“, ako ho všetci volajú má takéto schopnosti, ktoré sú potrebné na primátora? Ja som presvedčený že ich nemá a preto budem voliť Kamoďu, ktorý má aspoň patričné IQ.

    [Reagovať]

  2. Autor:  PavolPeter | 22. septembra 2010 | 21:41 | 21:41

    Pánovi Kamoďovi vo volebnom boji držím palce.

    [Reagovať]

    Zdena reagoval:

    Aj ja sa pripájam k tým, ktorý držia páovi Kamoďovi palce vo volebnom boji. A chcem k tomu všetkému dodať, že PaedDr. Ján Kamoďa, PhD. je vinikajúcim odborníkom v riadiacej práci, v publikovaní odbornej literatúry z oblasti ekonomiku, manažmentu, verejnej správy, má obrovské skúsenosti v podávaní projektov, ktoré (aspoň podľa mojej skúsenosti) sú vždy prijaté a prejdú v ťažkom konkurenčnom boji a v neposlednom rade ho poznám aj ako človeka spravodlivého, s veľkým srdcom, ktorý vie rozoznať dobré a zlé a nebojí sa povedať pravdu a za ňu aj patrične bojovať. Verím v jeho schopnosti viesť mesto a t po každej stránke. Takže mi neostáva nič iné, iba popriať celej Hnúšti mať na čele tak skvelého človeka …..

    [Reagovať]

  3. Autor:  mlaď | 22. septembra 2010 | 22:33 | 22:33

    Pán Bagačka je super primátor a aj mi mladý ho máme radi …. Nevidím dôvod prečo by sa malo niečo meniť.

    [Reagovať]

    Rado reagoval:

    Len škoda, že „vi „mladý ste tak tvrdí“ 😀

    [Reagovať]

    Martina reagoval:

    a čo zmenil p.Bagačka počas úradovania a čím prospel? My mladí sme stále nútení odchádzať
    do zahraničia a pracovné podmienky, ktoré sú vytvorené v Hnúšti sú dobré len pre otrokov.

    [Reagovať]

    ivana reagoval:

    súhlasím s týmto názorom.z Hnúšte sa stáva diera

    [Reagovať]

  4. Autor:  Emil | 22. septembra 2010 | 23:40 | 23:40

    Zo Sumom súhlasím vo všetkom.Neviem či nám pán Kamoďa bude vedieť pomôcť,keďže jeho meno som v súvislosti s mestom ešte nezaregistroval, a priznám sa, že jeho fotka mi tiež nič nehovorí…takže pre mna je kandidáť len jeden p. Michal Bagačka.

    [Reagovať]

    Amalka reagoval:

    To, že nejaká fotka a meno niekomu nič nehovorí, neznamená, že je to človek neznámy.
    Určite nie raz tomuto mestu pomohol a pritom sa jeho meno nikde nespomenulo.
    Vzhľadom k tomu, že aj ja mám deti, zaujímalo by ma, čo pán primátor pre mladých urobil?
    Niekedy nestačí mať iba niekoho rád… Aj vláda sa mení a projekty sa dokončujú. To je kolobeh života. Jeden začne, druhý dokončí.

    [Reagovať]

    sumo reagoval:

    Áno Amálka? Pomohol? A akože silno pomohol tomuto mestu? Možnom pár jedincom, vzhľadom na jeho doterajšie pôsobenie, ináč asi nijak. Najmä kľúúd, s rozvahou a reálne, pragmaticky treba reagovať, do veci trošku treba aj vidieť. Mohli by ste sa začať volať potom „ANČA“, v slovenskom parlamente sa to berie ako nadávka. 🙂

    [Reagovať]

    Amálka reagoval:

    ČLovek znalý problematiky ako Vy mi spokojne môže hovoriť „ANČA“.

    [Reagovať]

    sumo reagoval:

    Ospravedľňujem sa Vám, nebolo mojím úmyslom Vás uraziť. Vyznelo to opačne ako som mal v úmysle. Ešte raz – PREPÁČTE!

    [Reagovať]

    Amálka reagoval:

    Beriem na vedomie 🙂

    [Reagovať]

  5. Autor:  Ondal | 23. septembra 2010 | 8:09 | 8:09

    Kto je pán Kamoďa?Kde sa tu zrazu vyskytol?

    [Reagovať]

    rudo reagoval:

    Ozaj pravda, že sa vyskytol, zrazu niekto dva mesiaca pred voľbami sa vyskytne a určite bude chcieť všetko robiť lepšie, sľúbi aj modré z neba a čo robil doteraz? Ja spokojný a nemyslím si, že by sa na tomto stave malo niečo meniť. P.primátor Bagačka – veľa šťastia.

    [Reagovať]

    kata reagoval:

    ja poznán pána Kamoďu dlho a myslým si, že pre toto mesto je to najlepšie- pozrite sa ako vizerá mesto teraz, potrebujeme toho veľa dať do poriadku, je to človek ktorý mnohým pomohol a veci rieši priamo a priamo sa Vám pozrie aj do očí

    [Reagovať]

  6. Autor:  Hnúsťan | 23. septembra 2010 | 13:13 | 13:13

    Pán Kamoďa je, človek , ktorý prinesie Hnúšti pozitívnu zmenu, ktorú pocítime my všetci. Pán Bagačka sa nezaujíma o mesto, ale len o funkciu poslanca vo VUC -ke.
    Stačí sa pozrieť po meste a nevidieť tu žiaden rozvoj. Práce je málo, mladý odchádzajú preč z mesta.
    Pán Kamoďa , ako bývalý učiteľ na základnej, strednej a vysokej škole má isto kontakty na podnikateľov (bývalí žiaci), ktorí pomôžu tomuto regiónu.
    Podporme pána Kamoďu , aby vyhral primátor, ktorému záleží na rozvoji Hnúšte.

    Váš podporovateľ.

    [Reagovať]

    rudo reagoval:

    A ktorý cez Hnúšťu len prechádzal

    [Reagovať]

    kata reagoval:

    On tu má dlhoročné korene, ale zdá sa mi, že mestom si prechádzal len ty

    [Reagovať]

    HnúšťankaZlatka reagoval:

    Pán Kamoďa sa zdá byť neviditeľný, ale pomáhal viacerým ľuďom z Hnúšte a ešte doteraz pomáha. O pomoc ho žiadajú nielen bežní spoluobčania mesta Hnúšte, ale aj ľudia zo samosprávy mesta Hnúšte. Má dlhoročné manažérske skúsenosti a zručnosti, ktoré dokáže použiť vo funkcii primátora. Je to človek, ktorý má prehľad, dokáže veľmi dobre komunikovať na diplomatickej pôde, vecne zareagovať na všetky dotazy, či témy a veľmi dobre rieši konfliktné situácie. Proste je to človek, ktorý žije svojou prácou a prácou za ktorú je zodpovedný.

    [Reagovať]

  7. Autor:  majo | 23. septembra 2010 | 15:22 | 15:22

    Počujte ľudia a či ste ož načisto osprosteli? Máme primátora, ktorý má vynikajúce renomé, skúsenosti, je poslancom Vucky /podľa mňa je to plus pre mesto/, mesto napreduje – to pre niekoho nič neznamená vyše 1000 pracovných miest, rekonštrukcia školy, skádka, ihrisko, bývalá Vubka … čo ešte v dnešných časoch chceme, čo sa my vôbec zamýšľame nad niekým iným, ktorý sa vytrčí pár dní pred voľbami. Nemáme o čom rozmýšľať.

    [Reagovať]

    Viera reagoval:

    Práveže máme o čom rozmýšľať, neurobil nič nové, škola navonok môže vyzerať OK, ale čo vybavenie školy, pomôcky pre žiakov…??? Skládka, tá sa len rozšírila. Koľko občanov využíva ihrisko? A čo zvyšok obyvateľstva?? Mesto fakt „napreduje“!! V meste zaniká zdravotnícka starostlivosť. Nemocnica, ktorú využívali občania zo širokého okolia, zrazu stratila význam… Odporúčam sa prejsť napr.večer v časti Hnúšte Likier-Kolonia…a potom pochopia všetci Hnúšťania ako mesto „napreduje“ maximálne zničené cesty, nefungujúce osvetlenie, neudržiavané okraje vozovky, keďže chodníky v tejto časti mesta takmer niesú… schátrané budovy, bývalé obchody, školské zariadenia a to nepíšem o bezpečnosti, keďže prevažná časť rómskej komunity je neprispôsobivá a mesto s tým nič nerobí. Je len otázka času kedy to vyústi do extrému…ako v Devínskej Novej Vsi. Nie je nezvyčajné zažiť v tejto časti mesta, že pri prejazde niektorými ulicami, Vám počas jazdy autom vyskočí rómske dieťa na kapotu auta a jeho dospelí rómsky spolužijúci sa len na tom bavia. Ničia všetko čo im príde pod ruku. Aké opatrenia napr.v tejto problematike urobil pán primátor Bagačka?? Naposledy to bolo za primátora Kolesára, aj to len vďaka tomu, že býval v tejto časti Hnúšte. Čo urobil pán primátor Bagačka pre mladých ľudí v meste? Čo urobil pre starých ľudí? Viete v akom stave je kino, amfiteáter, mestské WC? Ubytovanie v meste? Tomuto všetkému sa hovorí, že Hnúšťa napreduje??? Koľko pracovných miest je nad úrovňou min.mzdy?? JEDNODUCHO HNÚŠŤA POTREBUJE KONEČNE ZMENU, preto všetkým odporúčam voliť PaeDr. Jána Kamoďu, PhD. Je to budúci primátor Hnúšte.

    [Reagovať]

    sumo reagoval:

    A ešte napíšte NECH ŽIJE KSČ! a sme komplet vybavení 🙂 Každý má právo na kritiku, ale poniektoré komentáre sa nedajú čítať! 🙁 Vážená pani, niektoré tu spomenuté je mimo dosahu primátora mesta a MsÚ. Každá mestská kasa má určitý objem a svoje dno, takže hasí sa vždy nevyhnuté, aby neušlo skôr sedlo ako kôň. Mesto v nútenej správe nie je práve najlepšia vizitka. A ako veľmi správne píšete, sú tu časované bomby z čias bývalých primátorov, vy ste to isto takto naschvál filigrantsky spomenuli, či si to niekto všimne! Aké prešibané, joj! A na nervy pomáha čaj z valeriány a ľubovníka, dobrú noc.

    [Reagovať]

    Viera reagoval:

    Samozrejme najdôležitejšie je určiť si správny SMER 😀 však, Vážený pán sumo. Niektoré spomenuté? Otázka na mieste je čo vôbec? A správne napísané.. každá mestská kasa má určitý objem a svoje dno, preto je obzvlášť zaujímavé prečo sa ruší to čo funguje a opravuje to čo pokazené nie je. Nečudo, že kasa je prázdna a Hnúšťa v dlhoch v akých nikdy nebola. Snáď sa konečne ľudia aj zamyslia nad tým všetkým čo sa v meste deje. A Vám pán sumo prajem nech Vám ten čaj zaberie a pomôže 😀 brú noc

    [Reagovať]

    Peto reagoval:

    Tak Vierka, sportove ihriska vyuziva vela ludi, ale taka lemra ako ty co vie iba kydat z gauca cez zatvorene okno na druhych asi nie! Takze zdvihni zadocek a sup sup sportovat, uvidis ze ti to prospeje a nebudes tu pisat take blbosti, pretoze ten cely tvoj koment je jedna velka hovadina. 😀

    [Reagovať]

    Viera reagoval:

    Áno, športové ihriská využíva veľa ľudí… ale ja som písala o Hnúšti! 😀 a veľmi rada to aj poviem, keď bude treba. Takže Peto… všetko s rozumom. Aj pri športe je fajn používať mozog. Či..? 🙂

    [Reagovať]

    Julius reagoval:

    Tak Vierka tie tvoje nazory, bud si jedna s tych ktory cele dni nic nerobia idu do praci s praci a so susedou na kavicku, pri ktorej stihnu poohovarat polovicu susedov, kolegov a inych ludi, ktorych stretnes. Ty si podla mna buducnost Hnuste! Rab by som vedel ako sa ozaj volas a rad by som sa s tebou stretol, pretoze som nevedel, ze v Hnusti mame az takych ******** ludi!

    [Reagovať]

    Dana reagoval:

    Fandím pani Viere,kto rozumne zmýšľa…Nerobte si z tých kecov nič,ved sú to len deti a tie nevidia len to, ako zasadnúť do krčmy a ničiť to čo naši rodičia vybudovali…..Fakt sú tu nedostatky a tie je potrebné konečne riešiť.Budem voličom p. PaeDr.J.Kamodu PhD, veľa zdravia a elánu do volieb prajem voličom p.Kamodu

    [Reagovať]

    ,,faninka,, reagoval:

    …zmena bude urcite aj pre Koloniu, postavi ciganom nove byty na KOLONII. A je zaujimave ze Vam nie je ani stary, ako sa vyjadrujete ze mesto potrebuje mladych.

    [Reagovať]

    MirkaKubka reagoval:

    …z niektorych komentarov mam pocit, ze chcete Davida Copperfielda a nie primatora…romska problematika, zdravotnictvo, nizke mzdy a mnho ine…to su otazky, ktore sa v tomto regione nedari uz vyriesit uz desiatky rokov a vy to chcete od jedineho cloveka…co ste za tu dobu pre mesto urobili vy – samosprava je aj o tom – byt aktivnym obcanom…tak sa cinte 🙂

    [Reagovať]

    livía reagoval:

    Ale radšej porozmýšťajme, zemna je život.

    [Reagovať]

  8. Autor:  tóno | 23. septembra 2010 | 17:32 | 17:32

    terajší primátor je možno dobrý, ale ja poznám lepšieho kandidáta a tým je PaedDr. Ján Kamoďa PhD.. Má skúsenosti s euro projektami, má kontakty v podnikateľskej sfére a je to človek s potenciálom, ktorého ja s mojou rodinou a priateľmi určite podporíme.

    [Reagovať]

  9. Autor:  Maťo | 23. septembra 2010 | 17:45 | 17:45

    ahojte vospolok, tak aby ste vedeli, ja mám v tom jasno koho pôjdem voliť . Mojim kandidátom, ktorého podporím je PadDr. Ján Kamoďa PhD. a poznám ho aj osobne. Mesto potrebuje novú krv.

    [Reagovať]

  10. Autor:  Rodáčka z Hnúšte | 23. septembra 2010 | 18:00 | 18:00

    Som rodáčkou z Hnúšte a dlhé roky som spolupracovala s PaeDr. Jánom Kamoďom,PhD., je to vynikajúci pedagóg a odborník, ktorý môže svoje skúsenosti a známosti nadobudnuté počas svojho pôsobenia efektívne zúročiť vo funkcii primátora mesta Hnúšťa. Okrem iného je to človek s veľkým srdcom, čestný a zodpovedný. Pevne verím a držím mu palce, aby sa práve PaeDr. Ján Kamoďa, PhD. stal primátorom mesta Hnúšťa a vytvoril tak podmienky pre rast mladých ľudí nielen na pracovnej ale aj osobnostnej úrovni.

    [Reagovať]

    livía reagoval:

    A ja si myslím, že čestný a zodpovedný, lebo rasšej sa nepoklonkoval Murgašovi a odišiel skôr času, nie ako p. Bagačku z HZDS šup k Murgašovi do Smeru.

    [Reagovať]

  11. Autor:  kata | 23. septembra 2010 | 18:40 | 18:40

    ľudia zobudte sa, veď Hnúšťa potrebuej zmenu a tú nám dá len pán Kamoďa

    [Reagovať]

    jana reagoval:

    Ukážkový príklad komentárov na objednávku, no nevadí, na nášho primátora nemá.

    [Reagovať]

  12. Autor:  Jozef | 23. septembra 2010 | 18:59 | 18:59

    Dobrý večer,
    veľmi rád sa pripájam do diskusie o ľuďoch ktorí vedia čo je to čestnosť, spravodlivosť a hlavne v zložitých situáciach si vedia zachovať svoju tvár. Takýto to je aj PaedDr. Ján Kamoďa PhD. Takto ho poznám ako jeho bývali študent z vysokej školy. Som presvedčený, že jeho vedomosti, skúsenosti a zručnosti pomôžu tomuto mestu a hlavne ľuďom bývajúcim v ňom. Voliť PaedDr. Kamoďu PhD. je to správne rozhodnutie.

    [Reagovať]

    Zdena reagoval:

    … aj keď som už reagovala a pridala sa k tým, ktorí držia vo voľbách pánovi PaedDr. Jánovi Kamoďovi PhD. palce, tu musím reagovať ešte raz a pripájam sa k názoru Jozefa, lebo som tiež jednou z jeho bývalých študentiek z vysokej školy a mám takisto skúsenosť, že je to jeden z mála vysokopostavených ľudí, ktorí si vedia zachovať svoju tvár, nevyvyšujú sa, vedia pomôcť a vždy poradiť, ďalej vždy vedel vytvoriť tím ochotných ľudí niečo vytvoriť, jeho činnosť sa nikdy neskončila odprednášaním a odskúšaním, svojich študentov stále posúval ďalej, stále vytváral pre nich nové možnosti, o ktorých sa im samým ani nesnívalo, že by to mohli dokázať …. je naozajsným odborníkom, človekom, ktorý veľa vecí dotiahne dokonca a má obrovské skúsensoti ….. Ak Vám môžem poradiť, volte pána doktora je Vaše víťaztvo, spprávna voľba pre Hnúšťu …..

    [Reagovať]

  13. Autor:  Wagner Ján | 23. septembra 2010 | 19:40 | 19:40

    Nie je pekné osočovať terajšieho primátora Mgr.Bagačku a jeho prácu, je to úbohé! Sedieť na poste primátora, je ako sedieť na stoličke väčšej firmy. Absolútne to nie je med lízať, vyžaduje si to kopec energie, stresov, tlakov, úsilia a snahy. Život a celé dianie v meste nie je len o jednom človeku. Tak ako vo firme, aj okolo primátora je tím ľudí, spolupracovníkov, zamestnancov, vedúcich, riaditeľov a celé volené MsZ. Či chceme alebo nie, priamo aj nepriamo sa na tom podieľa aj každý z nás. Každý rok bol niečím špecifický, a ani jeden nebol bezstarostný. Primátor konal a spravil pre toto mesto všetko čo mohol, v rámci svojich možností a najlepších schopností. Som o tom presvedčený, lebo ho poznám, je to chlap na správnom mieste. Určite toho chcel spraviť pre naše mesto aj viac, len niekedy to v živote, v práci nejde hladko, tak ako si to naplánujeme. Na ceste k dosiahnutiu cieľa, úspechu, výsledku, konečného projektu stoja občas aj neprekonateľné prekážky, legislatíva, technické problémy. O neprajnosti a farizejstve niektorých jedincov, hádzaniu polien pod nohy radšej ani nejdem písať. Určite nie všetko skončilo ideálne, bez chýb, omylov, podľa predstáv. Ale chybu môže spraviť len ten kto robí a snaží sa, lenivec nie. Nedá mi nezareagovať na aspoň jednu, podľa mňa nemiestnu a hlúpu pripomienku. Primátor sa staral a stále sa stará o blaho tohto mesta. Takže to, že zastával a zastáva funkciu poslanca VÚC, a iné funkcie, je pre mesto len obrovským prínosom. Veci znalí, určite vedia o čom píšem. Preto nechajme prosím tieto slovné prestrelky, k ničomu dobrému to nevedie. Osobne primátorovi Mgr.Bagačkovi prajem veľa ďalších úspechov a tretie volebné víťazstvo. A nakoniec kto bude otcom nášho mesta, rozhodneme podľa morálnych, odborných, etických a ľudských kvalít kandidátov vo voľbách iba MY občania! Príjemný večer.

    [Reagovať]

    clovek reagoval:

    ***** Komentáre týkajúce sa kandidátov na primátora alebo kandidátov na poslanca nebudú počas volebného moratória zverejnené. Admin

    [Reagovať]

  14. Autor:  kali | 23. septembra 2010 | 19:48 | 19:48

    Prečítajte si komentár maja a tí objednaní nech píšu ďalej.

    [Reagovať]

  15. Autor:  lubo | 23. septembra 2010 | 20:15 | 20:15

    vo voľbách budem podprovať pano Kamodu, lebo pre toto mesto niečo urobi.

    [Reagovať]

  16. Autor:  dia | 23. septembra 2010 | 20:20 | 20:20

    V tomto meste by sa zišla zmena a myslím si že pán Kamoda by bol ako nový primátor dobrý. Mi povedze aké zmeny k lepšiemu sa stali za primátora pana Bagačku. Skoro žiadne. Ved sa pozrite aké je to v tomto meste všetko. Ešte aj nemocnicu dokazili… Kazia všetko čo len sa dá. Tak si už otvorte oči prosím Vás a vyskúšajme už aj konečne niečo nové. Myslím si, že pán Kamoda urobí pre naše mesto všetko čo bude v jeho silach.

    [Reagovať]

  17. Autor:  Peto | 23. septembra 2010 | 22:24 | 22:24

    Ze v Hnusti sa nic neroby??? Tak ja neviem ci ste poniektori slepi alebo ste niekde inde Hnustu ste uz par rokov nevideli!! 🙁 Vsak sa pozrite, kamerovy system, kotolna, sportoviska, zateplovanie… je toho kopec co pan primator spravil a ja ho budem podporovat vzdy!!! A pan Kamoda nech si uci, tam kde je ja som o nom nikdy nepocul tak isto ako on o mne a nemyslim si ze clovek, ktory uci niekolko rokov na nejakej vysokej skole na Slovensku, ktora mimochodom urcite patri v Europe k podpriemeru, by bol zrazu vhodny kandidad na post primatora. Chlapik sa chce len nabalit a zabezpecit si rodinku. Pan Bagacka drzte sa !

    [Reagovať]

    PaedDr.Ján Kamoďa,PhD reagoval:

    Vážený autor,som nesmierne rád,že tak reagujete ako reagujete.Neviem kto ste,ale rozhodne na hodnotenie úrovne vysokých škôl je určená akreditačná komisia vlády a máte smolu,pretože vysoká škola
    kde prednášam je hodnotená veľmi dobre.Ja som vyrastal v chudobnej rodine,v rodine poštára a lesnej
    robotníčky a bol som vychovávaný v skromnosti,k poslušnosti, vo viere k Bohu a najmä vážiť si každú
    ľudskú bytosť a predovšetkým pomáhať a nie urážať.Sú mi cudzie slová,ktorými ma „častujete“ a uráža-
    te.Prajem Vám predovšetkým pevné zdravie,naučiť sa vážiť si každého človeka a v neposlednej miere pestovať si lásku aj k ľuďom,ktorých nenávidíte.

    Váš oddaný nezávislý kandidát

    [Reagovať]

  18. Autor:  FanKlub Kamoda | 23. septembra 2010 | 22:45 | 22:45

    Pan Kamoda je podla mna ten spravny clovek na post primatora mesta ak nie na post premiera alebo prezidenta Slovenskej republiky. Je to uzastny clovek a moj zivotny vzor, ked vyrastiem chcem byt ako pan Kamoda! Je to milujuci manzel, vzorny otec a uzastny sused. Po jeho zvoleni nam urcite vsetcim stupnu platy minimalne o 200 percent. V Hnusti sa otvori 50 000 pracovnych miest pre ludi s celeho slovenska a minimalny plat sa tam bude pohybovat od 1000eur vyssie. Staci ked budeme volit pana Kamodu a nasa nemocnica sa zmeni na Najvacsiu nemocnicu v Europe, pan Kamoda nam zaruci ze sa tam budu dat vyliecit vsetky choroby vratane tych neliecitelnych.Pan Kamoda je buducnost a preto treba ist volit pana Kamodu! Som si isty ze ak ho budem volit tak pan Kamoda pre mna spravi 100krat viac ako pre mna spravil doteraz, je to proste najuzastnejsi clovek akeho poznam a to som ho videl iba na tejto fotke. Dakujem ze ste pan Kamoda! Vela stastia.

    [Reagovať]

  19. Autor:  Bubenos | 23. septembra 2010 | 22:50 | 22:50

    PiVo bude zadarmo a fotbal kaZdY den, vsemohucna poHoDa vsech poLitykov SEN……. Keby som sa zucastnil urcite by som volil BAGAcku, sorry pan KAMOda ale neviem o Vas niCC a to som tam zil 25 roKoV tak vela vEla stastia he he…

    [Reagovať]

    majo reagoval:

    Dobré… A tento poznáte? Ide Bin Ládin cez Hnúšťu a vraví – párkrát som tadiaľto prechádzal, oslovili ma ľudia, či nechcem byť v Hnúšti primátor. A keďže akurát nemám čo na robote súhlasil som. Chcem byť primátor tohto mesta, veď som tadiaľto prechádzal, takže ho dobre poznám.

    [Reagovať]

  20. Autor:  Jana | 24. septembra 2010 | 11:29 | 11:29

    Fandim p. Kamodovi a verim, že ak bude primátor, tak nebude predavač mestského majetku ako terajší p. primátor Bagačka.
    P. Kamoďa má dosť dobrý plat na to, aby sa tískal do funkcie len kôli peniazom.

    [Reagovať]

  21. Autor:  mary | 24. septembra 2010 | 11:30 | 11:30

    Súčasný primátor je možno dobrý, ale zmena nie je nikdy na škodu. Nový kandidát, ktorým je PaedDr. Ján Kamoďa PhD má mnoho skúseností s riadenia v štátnej správe a aj s euro projektami, má kontakty v podnikateľskej sfére a je to človek , ktorý má veľký potenciál. Je to zároveň človek, ktorý keď sa do niečoho pustí, tak to vždy dotiahne do konca. Nebojte sa zmeny, niekedy môže byť pozitívna.

    [Reagovať]

  22. Autor:  David Copperfield | 24. septembra 2010 | 15:34 | 15:34

    Viete čo ludia? Podľa toho čo čítam a občania mesta žiadajú tak nám treba voliť
    človeka s menom David Copperfield. Má kontakty, peniaze pre mesto a ešte nám vykúzli rozprávkové mesto. Všetci tu kecáme, ale čo sme spravili pre mesto my.

    [Reagovať]

    breza reagoval:

    namiesto toho žeby ste ocenili prácu primátora , tak tu len kecate.Hádam nechcete tvrdiť že za tie dva volebné obdobia nespravil vobec nič pre mesto.Spravil akurát toľko že keby ste ho aj nezvolili može sa spokojne pozrieť ľuďom do očí. Je pravda že o voličov z kolonie a vobec o koloniu je záujem len pred voľbami, a potom sme v zabudnutí. Myslíte že p. Kamoďa túto neúnosnú situáciu zvráti ak áno, má hlas celej našej rodiny ale až v budúcich voľbách, lebo zatiaľ nevidím lepšiu voľbu.

    [Reagovať]

    livía reagoval:

    Veľaveľa a veľmi spravil – predal nemocnicu a už tu nieto nič dobré. Bola pôrodnica široko ďalekodobrá , gynekol´gia, detské,chirugia a teraz čo je – nič!!! Všetko preč, kťásne…

    [Reagovať]

    livía reagoval:

    Treba voliť zmenu Kamoďu – nepočuli ste o ňom, budete a Hnúšťa pôjde vpred. Je to moj názor.

    [Reagovať]

  23. Autor:  JaM | 24. septembra 2010 | 18:32 | 18:32

    Plne sa stotožňujem s komentárom pani Vierky ohľadom kolónie, stačí sa pozrieť na Kasíno, Základnú školu´, nemocnicu či celkové okolie v kolónií. Nič sa tu nespravilo za dlhé obdobie,asi s vedomím toho že to aj tak NIEKTO zničí. Ale aj v týchto voľbách budú obyvatelia kolónie zrazu potrební aby išli voliť a potom zase NIČ.Je to smutné keď sa človek bojí vo večerných hodinách prejsť po okolí, a tých sľubov už bolo toľko že až….

    [Reagovať]

  24. Autor:  peter | 24. septembra 2010 | 21:20 | 21:20

    ľuidia nebláznite , veď Kamoďove komentáre píše jeden a ten istý človek , tak sa na diskusiu vykašlite, je len to hra, nie je o čom , na Bagačku aj tak nemá.

    [Reagovať]

    ivana reagoval:

    co pre teba také pán bagacka urobil ze ho tak uctievas? lebo pre ostatnyých obyvatelov za 2 volebné obdobia absolutne nic

    [Reagovať]

  25. Autor:  Pavel | 24. septembra 2010 | 22:45 | 22:45

    Chcel by som pripomenúť autorom komentárov, ktorých poburuje drzosť protikan didátov uchádzať sa o post primátora, že už sú voľby demokratické, to znamená, že keď spĺňajú na túto funkciu podmienky, môžu sa o ňu uchádzať. Ďalej je zaujímavé, že niektorí pisatelia nevedia, kto je pán Kamoďa, ale s určitosťou vedia, že nič pre Hnúšťu doposiaľ neurobil a ani neurobí. Keďže opäť uvádzam, že voľby sú demokratické, nechajte ho v kampani sa vyjadriť a potom ho posudzujte.

    [Reagovať]

    Aristokrat reagoval:

    Možno bývalému Murgašovmu riťolezovi sa nepáči, že si dovolil kandidovať aj niekto, kto neznášal Murgaša a jeho prisluhovačov, rovnako ako ja. Pokiaľ mám správne informácie, tak p. Kamoďa bol obeťou Murgašových čistiek, keďže odmietol slúžiť záujmom bezcharakterných špinavých ľudí typu Lebeda, ktorí rozkrádali v tom čase VÚC a dodnes ako diverzanti sa snažia zákerne pošpiňovať iných, ktorí si ich dovolili kritizovať. Ak sa tu niekto úmyselne snaží znevážiť legitímneho protikandáta súdruhovi Bagačkovi, tak to len o niečom svedčí… P. Kamoďa držím Vám palce, Hnúšťa potrebuje akútnu zmenu!

    [Reagovať]

    Jojo R. reagoval:

    Súhlas, Murgaš dal Kamoďovi pekne zabrať. A myslím, že Bagačka bol tiež pod tlakom, keď prešiel do Smeru. Murgaš spravil asi toto: chceš peniaze z VÚC do Hnúšte? Áno? Tak odchod z HZDS a poďme do Smeru.

    [Reagovať]

  26. Autor:  Igor | 25. septembra 2010 | 14:52 | 14:52

    o čestnosti a spravodlivosti pána Kamoďu svedčí hospodárenie na UMB v B. Bystrici, kde ako „dvorný šašo“ (prorektor pre financie) poskakoval okolo pána Murgaša a plnil jeho osobné záujmy na slovo na úkor univerzity…

    [Reagovať]

  27. Autor:  Luba | 25. septembra 2010 | 18:16 | 18:16

    Je smutné čítať väčšinu týchto komentárov, pretože absolútne potláčajú nárok na vlastný názor. Môžeme mať kladný postoj k terajšiemu primátorovi, ale dáva mi to právo osočovať protikandidáta ? Hlavne v prípade, keď ho ani nepoznám? Ja poznám p. Kamoďu, poznám ho z ľudskej stránky, veľmi ochotnej vždy pomôcť a hlavne pomôcť bez toho, aby očakával protislužbu. On ma nepozná, som študentka, ktorých je v škole naozaj veľa a napriek tomu je jeho prístup k študentom vždy perfektný. Nemá tendencie nás zhadzovať, deptať a dokazovať nám, že nič nevieme, práve naopak. A jeho prednášky nie sú len bezduché čítanie kapitoly knihy, ale sú to cenné a konkrétne informácie. Je to manažér a hlavne rovný chlap, pozrie sa Vám priamo do očí a vždy má čo povedať. Ja mu ďakujem a držím palce. Samozrejme, že to môže dopadnúť akokoľvek, ale verte mi, p.Kamoďa má čo povedať tomuto mestu, má mu čo ponúknuť a určite mu vie aj pomôcť. Preto navzájom neosočujme a neurážajme kandidátov, dajme im šancu. Ja osobne držím palce p. Kamoďovi, je to moje právo a využívam ho a tiež určite využijem svoj hlas a dám mu ho. A budem mať čisté svedomie, pretože nie som objednaný článok, som úprimný názor študentky.

    [Reagovať]

    peter reagoval:

    takže bude nejlepšie, nech sa venuje učeniu aj naďalej. Aj tak mám pocit, keď čítam tie články, aký je perfektný, že to píše jeden prispievateľ, možno manželka. Pozdravujem

    [Reagovať]

    julo reagoval:

    suhlasim,ta ho ma ale rada

    [Reagovať]

    Luba reagoval:

    samozrejme 🙂 a to len preto, že som si dovolila mať iný názor. Naozaj je až také nepochopiteľné, že existuje aj INÝ NÁZOR AKO TEN VÁŠ?

    [Reagovať]

    ivana reagoval:

    ludia vy ste zaslepeni,ja osobne pana kamodu nepoznam,ale pocuvam nanho iba same pozitiva zmena neuškodí a práve v tomto období ked je v hnúšti taká bieda a co s tým pán bagačka urobil?NIC iba kseftíky pre seba

    [Reagovať]

    sumo reagoval:

    3 komentáre a samá kravina, iba útočná konfrontácia na terajšieho primátora. To je asi tak všetko z tejto manažérsko-marketingovo-ekonomicko-projektovo-riaditeľsko-vizionárskej e-mailovej adresy.

    [Reagovať]

  28. Autor:  Amálka | 25. septembra 2010 | 23:51 | 23:51

    Myslí si tu niekto, že ak nejaký človek napíše kladné slová o pánovi Kamoďovi, musí to byť zákonite niekto z jeho rodiny alebo známych? Tento človek žije v Hnúšti roky rokúce… A má sa vari zrazu zmeniť, aby vyhovel požiadavkám niektorých ľudí? Ja si myslím, že ak niekoho nepoznáme, nemali by sme ho súdiť. A tiež si myslím aj to, že nikto z nás nie je dokonalý.

    [Reagovať]

    kta reagoval:

    Súhlasím s Amálkou, ale osočovanie pána Kamoďu sa mi nepáči, ja ho poznám ako človeka s veľkým srdcom, pozrite sa dneska na Hnúštu, nemáme nič. Tým myslím, že aj to čo sme mali akoby sa prepadlo,
    fungujúci priemysel-ide len Yura, kde zákoník práce neexistuje, iné závody sú zatvorené, mali sme nemocnicu, ktorú nám závideli aj z juhu nášho okresu, nakoľko sa sem chodili liečiť kde je teraz….., autobusová zastávka niečo hrozné, základné služby pre obyvateľov nulové niečo pre mladých nič, a myslým si , že mnoho hnúšťanov so mnou súhlasí.
    Môj jednoznačný kandidát na primátore je p. Kamoďa.
    PS: nie je mi rodina.

    [Reagovať]

    daniela reagoval:

    a prečo sa nepredstaví sám, tým čo ho nepoznajú.Veď vačšina nás čo žijeme dlhšie v Hnúšti, vieme že je to rodený Hnúšťan.A že nebolo doteraz o ňom počuť?Zatiaľ neviem žeby v Hnúšti bola nejaká Vysoká škola že by sa tu ako vysokoškolský pedagóg uplatnil.Či ten čo chodí na týždňovky za prácou sem nepatrí?Ak bude úspešný vo voľbách zistí, že to nie je len sľubovať, ale treba aj konať a čo najskor. Kolónia – obraz biedy. Nech si nájde čas a nech sa večer s manželkou prejde po kolónii, nakoniec aj ona tu vyrastala, tak to bude vedieť posúdiť, objektívne.Takže kolónii pomoc a vysťahovať neprisposobivých a nesťahovať nových.Lebo kolónia kráča k zániku a tak sa tu dobre bývalo, už možme len smutne spomínať.

    [Reagovať]

    Amálka reagoval:

    Určite bude pred voľbami predstavovanie kandidátov. Takže musíme všetci vydržať 🙂

    [Reagovať]

  29. Autor:  majo | 27. septembra 2010 | 8:17 | 8:17

    Kolónia bude prekvitať, lebo Kamoďov človek chodí po Kolónii a sľubuje Rómom, že im postaví nové byty a budú sa vzdelávať, pretože p.kandidát robí projekty pre rómskych spoluobčanov. Viem si predstaviť, že napr.Kenickovci budú bývať v novom, ale že sa budú aj vzdelávať, to si nemyslím. A tak sa bude rozvíjať naša Kolónia.

    [Reagovať]

    Dana reagoval:

    No tak,milý p. Majo ste na omyle ,tích nasich neprisposobivých spoluobčanov tu do Kolonie nasáčkoval p. Bagačka, aby si v meste urobil poriadok.Nevymysľajte si:(dobre

    [Reagovať]

    ,,faninka,, reagoval:

    Nikto si nevymysla, Majo ma pravdu. A co sa tyka ciganov, tých sem dosadili este pred revoluciou.
    A tej bande netreba hovoriť ako sa k bytu dostat, len nevedia ake su ich povinnosti platit najomne a slusne sa spravat. A pan Kamoda si ich v meste nenecha to si piste.

    [Reagovať]

    sumo reagoval:

    Neprispôsobiví boli v Kolonii ešte pred revolúciou, odjakživa, a ešte vo väčšom množstve. Za čias terajšieho primátora sa Kolonia priam zázračne aspoň čiastočne vyčistila, lebo 8-10 rokov nazad to bolo priam katastrofálne. Takže, nie je treba zbytočne tárať do vetra a rozdúchavať vášne! A tí neprispôsobiví prišli húfne do tohto mesta, nie len do Kolonii, za „romskych“ predvolebno-povolebných čias pani primátorky Mgr.Jurčovej! Na to sme zabudli? Škoda že nekandiduje, ja osobne by som ju slovne „zošrotoval“ za to v tejto diskusii. 🙁

    [Reagovať]

    JaM reagoval:

    Čo sa vyčistilo ???? Vy asi nie ste obyvateľom kolónie a pani Jurčová má pravdu !

    [Reagovať]

  30. Autor:  mon | 27. septembra 2010 | 16:04 | 16:04

    Poznám PaedDr. Jána Kamoďu PhD ako šikovného pedagóga a hlavne zručného manažéra s dlhoročnou praxou a skúsenosťami, ktoré na post primátora sú veľmi dôležité. Je to človek bezpochybne súci na takúto funkciu. Držím mu palce, aby voľby na primátora mesta Hnúšte vyhral.

    [Reagovať]

    peter reagoval:

    Ľudia veď pozrite komentáre v prospech Kamoďu, veď to píše jeden dvaja len menia mená, je to trápne .

    [Reagovať]

    majo reagoval:

    Máš pravdu, je taký úžasný a šikovný, že mi je až nanič. Bagačka je ok a držím mu palce, veď Kamoďa je pred dôchodkom.

    [Reagovať]

  31. Autor:  Igor | 28. septembra 2010 | 11:50 | 11:50

    Pána kandidáta poznám z pôsobenia na UMB, bol som zástupca študentov v akademickom senáte a kolégiu, nebudem tu rozmazávať kauzy, ale poviem len jedno, pán Bagačka je 1000000-krát lepší, po každej stránke!!!

    [Reagovať]

  32. Autor:  Marta Jurčová | 28. septembra 2010 | 13:14 | 13:14

    Chcela by som odpovedať prispievateľovi menom „sumo“. Naši romskí spoluobčania bývajú v Kolonii už viac ako 15 – 20 rokov.Rodiny sa rozrástli,lebo mali deti.Za môjho úradovania sme s nimi robili poriadky.Možna týždenne som chodila do Kolónie.Keď som nastúpila na úrad bol poradovník na byty a nemohli dostať byty,lebo neboli.Dnes som prekvapená,že činžiak,ktorý sa postavil pre rodiny,ktoré potrebujú preklenúť dobu,kým si môžu sami kúpiť byt je obsadení romskými rodinami.Počas môjho pôsobenia sa začali predávať byty do osobného vlastníctva .Žiadne predvolebné akcie pre Rómov sa nerobili.Bola by som veľmi rada keby prispievateľ nezavádzal občanov Kolónie.Ďakujem.Jurčová

    [Reagovať]

    kolonistka reagoval:

    Nebuďte z toho prekvapená, lebo ste poslankyňa MsZ a … . A je verejným tajomstvom, že za čias Vášho funkčného obdobia sem prišlo najviac Rómov, či do mesta, či do Kolónii. A o predvolebnej kampani tých čias radšej nebudem písať…, lebo Rómovia také zlaté časy už asi v tomto meste nezažijú!

    [Reagovať]

  33. Autor:  XYZ | 28. septembra 2010 | 15:45 | 15:45

    Sranda je, že VŠETKY PRÍSPEVKY sú rovnaké a uvádzajú tituly „PaedDr. Ján Kamoďa PhD.“ :DDD

    Aj slepý si všimne, že ich píše ten istý človek. Pán kamoďa je momentálne nezamestnaný , tak asi má čas vypisovať si aj tituly 😀

    Tituly nie sú rozum, pán KamoĎa. Bagačka je len Mgr. ale máme ho tu radi!

    [Reagovať]

    Dana reagoval:

    zavidis ?…, studuj aj ty,asi …by si to nikdy nedosiahol to co p.Kamoda,ci mas na to ,ale asi len urazat.

    [Reagovať]

  34. Autor:  Aristokrat | 28. septembra 2010 | 17:41 | 17:41

    Prečo táto eštébacka stránka nemá ešte systém zobrazovania neúplných IP adries vedľa príspevku? Na mnohých weboch je to bežný štandart. To by bolo prekvapko, ako fanúšikom súdruha Bagačku sú 2-3 IP adresy so stále iným nickom difamujúcim p. Kamoďu. A možno by to bolo aj v opačnom garde. Ale… Nech vyhrá komunálne voľby na funkciu primátora ktokoľvek, primitív píšuci pod rôznymi nickmi zostane vždy primitívom…

    [Reagovať]

    MP reagoval:

    Aristokrat zavádzate, nakoľko dobre viete, že najviac používateľov z Hnúšte má internet od PMXNET a CITYNET, ktoré používajú verejné IP-čky, tým pádom jednu vonkajšiu IP má napr. aj 50 užívateľov. Len toľko k tomu.

    [Reagovať]

    Aristokrat reagoval:

    To je síce pravda, ale Vy netušíte, aké praktiky existujú – nemenovaný zavolá kamošovi (nemenovanému miestnemu vidieckemu poskytovateľovi internetu), ktorý si vo svojom liste vylustruje individuálnu IP adresu (tú ktorú pridelil provider, pre účely pripojenia na zdieľanú sieť) a vie tak, ktorý konkrétny počítač bol cez jeho sieť v určitom čase pripojený na konkrétny web, a následne to pošušká dotyčnému, a ten potom robí zo seba hrdinu, že protizákonne disponuje s osobnými údajmi účastníka. Je to podobné, ako v prípade telefónnych čísel, žiadny operátor Vám neposkytne komu konkrétne číslo patrí, toto je oprávnený zisťovať iba úzky okruh špecifických subjektov. Ak máte T-Com, alebo iného oficiálneho profi providera, tak Vám takéto podrazy nehrozia.

    [Reagovať]

  35. Autor:  Aristokrat | 28. septembra 2010 | 18:12 | 18:12

    halooo

    [Reagovať]

  36. Autor:  Aristokrat | 28. septembra 2010 | 18:19 | 18:19

    No vidíš, ty si môj fake, keby tu bola IPéčka, bolo by zrejmé, že si zneužil môj nick.

    [Reagovať]

  37. Autor:  Aristokrat | 28. septembra 2010 | 18:22 | 18:22

    Súdruh Marko, keďže ste vymazali predchádzajúci príspevok, na ktorý som reagoval, tak tento môj ešte „neschválený“ predchádzajúci príspevok 18:19 je tým pádom bezpredmetný a môžte ho zmazať spolu s týmto.

    [Reagovať]

  38. Autor:  Aristokrat | 28. septembra 2010 | 18:28 | 18:28

    No manipulácia tu funguje na plné obrátky…

    [Reagovať]

    kolonistka reagoval:

    Vymysli si vlastný portál, lebo si trošku nespokojný a vypisuj si tam čo len chceš. Môžeš si aj sám odpovedať. Tvoje príspevky sú ako v IV.cenovej skupine alebo v V.B na ZŠ.

    [Reagovať]

    majo reagoval:

    Máš pravdu, máme tu jedného zakomplexovaného aristokrata /to oslovenie sa mu ku komentárom nehodí – volajme ho len stokrat/ a jeho príspevky sú VI- ta cenová skupina. Nech sa realizuje chudáčik.

    [Reagovať]

    Aristokrat reagoval:

    Kolonistka je príliš primitívna na to, aby som jej niečo vysvetľoval, že anglický výraz „fake“ si zmýlila s iným vulgárnym anglickým výrazom a následne vysmolila svoj nezmyselný komentár na moju adresu. A za to, že je pre teba chudáčik a zakomplexovaný každý, čo si dovolí napísať iný názor ako má tvoj chorý boľševický rozum ja naozaj nemôžem. Ty môžeš s kolonistkou pokračovať v návštevách tých zariadení, ktoré spomínate – tam ste medzi seberovnými.

    [Reagovať]

  39. Autor:  Pavel | 29. septembra 2010 | 8:27 | 8:27

    Len pre informáciu: z 89 uverejnených komentárov je proti p. Kamoďovi zameraných 38 príspevkov a za 51. Nedá sa z týchto údajov vyvodiť aj možné tvrdenie, že 38 príspevkov píše tiež jeden a ten istý?

    [Reagovať]

  40. Autor:  slečna | 29. septembra 2010 | 8:49 | 8:49

    Mne stačili 2 min. s pánom Kamoďom, a obraz som si urobila sama, je to jeden dorobený človek, nič viac.Držím palce Miško !!!!

    [Reagovať]

  41. Autor:  Zdena | 29. septembra 2010 | 19:08 | 19:08

    …. takže, dala som si tu námahu a prečítala som si všetko, čo sa tu popísalo ….. zareagovala som na „petrapavla“ a na „Jozefa“ …. a ešte napíšem za seba: neprináleží sa mi vyjadrovať ohľadom osoby Vášho terajšieho „primátora“, to by som si nikdy nedovolila ….. verím, že na svojom poste musel riešiť mnoho problémov, ktoré takéto postavenie so sebou prináša a snažil sa ako najlepšie vedel…. sama pracujem vo verejnej správe a viem, že to nie je ľahká práca ….. no prekvapuje ma, ako sa niektorí vyjadrujete o človekovi, o ktorom sami píšete, že ho nepoznáte ….. to si myslím, že je pri najmenšom trúfalosť …… a moje názory sú v prospech pána doktora Janka Kamoďu z dôvodu, že ho veľmi dobre poznám ako bývalá študentka ….. a ako som už spomenula, je radosť ho vidieť pri práci, pracovať s ním a zdieľať zdarné úspechy ako výsledky práce ….. neobracal sa chrbtom ani k svojim študentom a ani k problémom, ktoré sa vyskytnú všade …. nikdy sa neobmedzoval iba suchým odprednášaním a odskúšaním a padla …. vždy videl ´dalej … všetko podložil skúsenosťami, posúvaním svojich študentov – zapájaním do projektov, pohybovaním sa vo sfére výskumov a prieskumov ….. a v neposlednej rade, vždy ho zaujímali aj naše názory a naše neúspechy a nezabudol na naše problémy, na otázky typu: Ako sa máte, Aký máte deň … mnoho iného ….. takže iba k tomuto sa môžem vyjadriť …. iba k tomu, ako poznám tohoto človeka z veľkým „Č“ …. a je na Vás, občanov Vášho mesta, čo s tým narobíte …. na Vás ostáva Vaša voľba …… a ja opäť iba dodávam, že aj pánovi doktorovi, ale aj všetkým Vám držím ešte raz prsty, aby Vám to dopadlo dobre a zvolili ste si správne ….

    [Reagovať]

    majo reagoval:

    Ci pana, ten bude na študentky, na to že má 60 rokov ho všetky milujú. To bude iste ten pravý.

    [Reagovať]

    Peter reagoval:

    Ano je to na nas a preto budeme volit pana Bagacku. Zbytocne dlhy koment Zdenka.

    [Reagovať]

  42. Autor:  maros | 4. októbra 2010 | 13:42 | 13:42

    pan Kamoda je ten spravny clovek, ktory ma konecne po dlhych rokoch vladnutia ucitelmi v Hnusti aj patricne ekonomicke vzdelanie a skusenosti, takze ucitel nech je ucitel a ten co na to ma, aby bol primator, nech je tam a nieco pre mesto aj urobi, ako napr. kanalizacia chybajuca v polke mesta, cesty, chodniky, novi investori, -nie ti sikmooki, co maju sto rocne danove prazdniny, treba nam tu niekoho kto ma zaujem hovorit s ludmi, a bude sediet na svojej stolicke castejsie ako dnesny primator, ktory ohrieva stolicky niekde v BB, ked chce ist do vacsej politiky, nech ide, ale nech uz nekandiduje vsade kde sa nejake volby chystaju… ja som ho osobne hladal tri krat v priebehu troch tyzdnov na urade a vzdy bol v Bystrici, stretnutie s nim sa mi nepodarilo dohodnut, proste sa mu poskladajme na byt v BB a nech ide… Kamoda na hrad!

    [Reagovať]

    MirkaKubka reagoval:

    …kedy uz ludia pochopite, ze ak chce primator ci starosta nieco vybavit pre mesto ci dedinu, tak urcite sa to neda zo stolicky na svojom urade…

    [Reagovať]

    Katka reagoval:

    Mne sa zdá, že je úplne normálne, keď sú dvaja kandidáti. Nie? Však sú to demokratické voľby, nie totalitné. Ktokoľvek vyhrá, mal by mať z toho lepší pocit, keď bude mať aj protikandidáta.

    [Reagovať]

  43. Autor:  Igor | 22. novembra 2010 | 18:26 | 18:26

    Pán BAGACKA je ten správny človek, pre našu Hnúšťu, je to seriózny a čestný človek, ktorý pre naše mesto veľa urobil a nakoľko je aj poslancom vo VUC aj veľa urobí!!!

    Pán Kamoďa sa s ním nemôže rovnať v žiadnom ohľade, v meste nežil, maximálne tak 3-4 dni v mesiaci, o jeho ekonomickom myslení nepochybujem nakoľko sa učil od „majstra“ pána bývalého predsedu VÚC… je ako kúzelník, má na všetko patent a kúzlo prezradí len keď bude primátor… 😉 ja len dúfam, že Hnúšťania nie sú hlúpi.
    Som sa pobavil, na otvorenom liste „šéfa“ kampane pána Hý***hi (názorová zhoda vám tiež kredit nezdvihla), ktorý je taký otvorený názorom a stojí si za svojim, že si radšej dal uzamknúť komentáre v príspevku…

    [Reagovať]

  44. Autor:  Manhunt | 22. novembra 2010 | 20:24 | 20:24

    Hviezda Kamoďu zhasne veľmi rýchlo. Dúfam, že predá svoje megalomanské sídlo a zmizne z Hnúšte lebo takýto zlí ľudia ako je Kamoďa sú brzdou celého mesta.

    [Reagovať]

PRIDAŤ KOMENTÁR



* povinná položka

 znakov k dispozícii
Captcha loading...

POSLEDNÉ ČLÁNKY V KATEGÓRII
Facebook

Posledné komentáre
POSLEDNÉ KOMENTÁRE
Reklama_x

autodielyonline24.sk

REKLAMA